מחיצות ריצפה תקרה

טרנדים וסגנונות מובילים בעיצוב זכוכית פנים
נובמבר 9, 2017
מקלחונים ואמבטיונים
סוגי זכוכית למקלחונים
ינואר 7, 2018
מחיצות אקוסטיות למשרדים

מחיצות ריצפה תקרה יוצרות מחדש ומעצבות את חלל הפנים במגוון רב של אפשרויות. הן מפרידות את חלל הפנים באופן דקורטיבי ומאפשרות ליצור מחדש את פנים החדר. הן משמשות במשרדים, בבניינים ובבתים בעיצוב במודרני. המחיצות מורכבות מלוחות זכוכית קלים, ולכן אפשר להתקין ולהסיר אותן באופן פשוט יחסית. באמצעות מחיצות ריצפה תקרה אפשר לעצב את המשרד או הבית באופן מודולרי ולבנות מחדש חללים גדולים או קטנים במבנה הקיים.

מחיצות אקוסטיות מזכוכית

מחיצות אקוסטיות מזכוכית
מחיצות אקוסטיות מזכוכית
מחיצות אקוסטיות מזכוכית
מחיצות אקוסטיות מזכוכית
מחיצות אקוסטיות מזכוכית
מחיצות אקוסטיות מזכוכית
מחיצות אקוסטיות מזכוכית
מחיצות אקוסטיות מזכוכית
מחיצות אקוסטיות מזכוכית
מחיצות אקוסטיות מזכוכית
מחיצות אקוסטיות מזכוכית
מחיצות אקוסטיות מזכוכית
מחיצות אקוסטיות מזכוכית
מחיצות אקוסטיות מזכוכית
מחיצות אקוסטיות מזכוכית
מחיצות אקוסטיות מזכוכית
מחיצות אקוסטיות מזכוכית
מחיצות אקוסטיות מזכוכית
מחיצות אקוסטיות מזכוכית

מחיצות ריצפה תקרה מודרניות

מחיצות ריצפה תקרה משמשות, לדוגמה, להפרדת חדרים במשרד או להפרדת חדר הורים מחדר הרחצה. הן משתלבות בתכנון הארכיטקטוני המודרני שמשלב קלילות ותאורה טבעית, דקורטיביות מאוד ובמגוון דרגות שקיפות, החל בזכוכית שקופה ועד למחיצת זכוכית אטומה. הן קלות במשקלן ולכן נוחות להרכבה מודולרית כמעט בכל חלל פנים. היתרון הייחודי של מחיצות הריצפה תקרה הוא בכך שהן אינן סוגרות את חלל הפנים אלא מעניקות מרחב ותאורה בתוך מבנים סגורים.

התקנת מחיצות ריצפה תקרה מזכוכית

מחיצות ריצפה תקרה מורכבות מלוחות זכוכית רבודה. מדובר בכמה שכבות זכוכית המודבקות זו לזו באופן שמחזק את מחיצת הזכוכית ואינו פוגע בדקיקות ובאלגנטיות שלה. חשוב לזכור שעל מחיצות שמותקנות במבנים ציבוריים יש להוסיף מדבקת אזהרה מפני היתקלות בקיר השקוף. כמו כן חשוב להתקין אותן בהתאם לתקן הישראלי.

מחיצות הזכוכית יכולות להיות מתוחכמות מאוד מבחינה פונקציונלית, אך התקנתן היא תהליך פשוט למדי שאינו אורך זמן רב. כדי להתקין מחיצת זכוכית מהריצפה לתקרה יש להתקין מסגרת דקה (ברוב המקרים מאלומיניום), שתפקידה לחבר את מחיצת הזכוכית לתקרה, לקירות ולרצפה.

מסגרת האלומיניום הדקורטיבית מאפשרת אטימה מקסימלית, זוהי תכונה פונקציונלית שמאפשרת, לדוגמה, התקנה של מחיצות ריצפה תקרה אקוסטיות. כמו כן אפשר להתקין מחיצות זכוכית בהתקנה סמויה בתוך הקיר או לבחור התקנה גלויה שכוללת אבזור ממתכת אל-חלד של המסגרת.

יתרונות מתקדמים של מחיצות ריצפה תקרה

כיום מחיצות זכוכית הן הרבה יותר מפריט עיצוב פנים מודרני. מחיצות ריצפה תקרה משתלבות בטכנולוגיה החדשנית ביותר תוך שמירה על המראה הדק והאלגנטי. וכך, מלבד היתרון הדקורטיבי של עיצוב החדר, מחיצות ריצפה תקרה משמשות לבידוד אקוסטי של חדרי ישיבות, משתלבות עם מערכות אלקטרוניות שהופכים את המחיצה למסך מולטי-מודרני ועוד. כמו כן, הטכנולוגיה מאפשרת לבחור בדרגת האטימות של הזכוכית, לעמעם או להבהיר לפי הצורך.

מחיצות ריצפה תקרה לחלל הפנים

יתרון חשוב של מחיצות רצפה תקרה הוא האופן היעיל שבו הן משתלבות בחלל הפנים. ההתקנה לא מסובכת ומתבצעת ללא צורך בשינויים רבים במבנה, וכך תוך זמן קצר אפשר לעצב מחדש את מבנה החדרים, לדוגמה חלל עבודה פתוח שהוספת מחיצות הזכוכית לא פוגמת בתחושת המרחב ובתאורה הטבעית שלו או חלל סטודיו שמחולק באופן פונקציונלי באמצעות מחיצת רצפה תקרה.

מחיצות ריצפה תקרה יכולות לשמש קיר זכוכית חיצוני של החדר או כקיר נוסף בתוך חדר קיים. המחיצות אינן מהוות חלק מהמבנה הארכיטקטוני אלא מעין תוספת למבנה והן מתאימות להתקנה במגוון רב של חללי פנים – בבית, במשרד, בחדר המתנה ועוד. מכיוון שהן נוחות להתקנה ומספקות פתרונות לעיצוב פנים פונקציונלי ומודרני, מחיצות ריצפה תקרה הן אלמנט פופולרי בעיצוב חללי פנים של משרדים, מקומות עבודה ופנים מבנים.

היכן מתקינים מחיצות ריצפה תקרה?

  • במשרדים שמעוצבים כחללים פתוחים

היכולת המודולרית של מחיצות ריצפה תקרה להשתלב בחללי פנים מגוונים הפכה אותן לפופולריות במקומות עבודה רבים. קיימים דגמים שונים שמאפשרים לעצב מקומות עבודה מגוונים בהתאם לצרכים התקופתיים של המקום, וללא בנייה והריסה של המבנה עצמו.

  • במבנים שבהם נדרשת חציצה אסתטית

מחיצות ריצפה תקרה הן פתרון לחלוקת החלל של מקומות קטנים יחסית, לדוגמה סטודיו או כיתת לימוד, שבהם נדרשת הפרדה של חללים קטנים. מחיצת הזכוכית הדקה והאלגנטית מעניקה אפשרות להפרדה אסתטית בין חללי הפנים תוך אפשרות לשמירה על קשר עין.

  • בבית ובדירה, כאלמנט מפריד של חלל הבית

מחיצות ריצפה תקרה מזכוכית מחליפות את מקומם של הקירות האטומים הסטנדרטיים בעיצוב פנים של בתים ודירות. המחיצה מאפשרת לשמור על חלל פנים גדול של חדר השינה והאמבטיה לדוגמה. וכמו כן יש אפשרות לבחור את רמת הפרטיות הרצויה מתוך מגוון גדול של מחיצות שקופות, אטומות למחצה, או אטומות לחלוטין.

  • במבנים אדריכליים המעוצבים עם זכוכית

מחיצות רצפה תקרה משתלבות היטב במבנים שמעוצבים עם עבודות זכוכית (כגון חלונות, קירות ועוד) במטרה ליצור סביבה ידידותית או חסכונית. זכוכית נחשבת לחומר בנייה ידידותי לסביבה והיא פופולרית על אדריכלים ומעצבי פנים.

  • בעיצובי פנים דקורטיביים

בין היתרונות של מחיצות ריצפה תקרה אפשר למנות את השילוב הדקורטיבי שלהן עם מבנים קיימים, שמאפשר לחצוץ בין חלקי הבית ובין פינות ואלמנטים דקורטיביים בחלל הפנים, לדוגמה גינה בפנים הבית או פינת ישיבה.

התקשרו עכשיו