מה אתם אומרים על קיר זכוכית לטלוויזיה?

עבודות זכוכית
עבודות זכוכית
מרץ 9, 2017
קירות מסך
קירות מסך
מרץ 9, 2017
קיר זכוכית לטלוויזיה

ככל שהמודרניות מתקדמת, כך גם עולם העיצוב משתלב ביחד עם ההתקדמות הטכנולוגית, ואנחנו רואים עוד ועוד עיצובים מעניינים המשלבים בית חכם ומתקדם ביחד עם עיצוב מעניין ויוקרתי. כך למשל ניתן לשלב קיר זכוכית לטלוויזיה, שמציע חיפוי זכוכית לקיר, כשבתוכו משתלבת הלכה למעשה הטלוויזיה. איך זה עובד? תמשיכו לקרוא ותגלו.

 
 

להיט עיצובי עם ניחוח יוקרתי

קיר זכוכית לטלוויזיה הוא למעשה טלוויזיה מראה, או מסך נעלם, שמוטמע בתוך הקיר. מרגע שיצא החידוש הזה לשוק, הוא הפך חיש מהר ללהיט עיצובי שמעניק לבית מראה מתוחכם ויוקרתי במיוחד. כאשר הטלוויזיה עצמה כבויה היא הופכת למראה ונראית חלק מהקיר, וכשמדליקים אותה מקבלים אפקט תמונה מתקדם המשתלב עם העיצוב בחדר. חיפוי קיר טלוויזיה שכזה מאפשר הטמעת הטלוויזיה בכל קיר, דלת או דקורציה כמעט שתחפצו. כך למשל ניתן לחפות קיר זכוכית בסלון ובתוכו להטמיע את הטלוויזיה. אפשר להתקין את האופציה הזו על ארונות המטבח או ארון הבגדים בחדר שינה. בכל מקום שבו תרצו שהטלוויזיה תהיה סמויה ותעניק מראה ייחודי שמשתלב עם העיצוב היוקרתי, כדאי לחשוב על האפשרות הזו.

כיצד ניתן להתקין קיר זכוכית לטלוויזיה?

חיפוי קיר לטלוויזיה ניתן לבצע רק באמצעות אנשי מקצוע מומחים בתחום. התהליך כולל שימוש במסך סמוי או מסך נעלם, בעל מאפיינים ייחודיים המאפשרים את התקנתו כטלוויזיה סמויה, או טלוויזיה מראה בקיר שעליו תרצו להתקין אותו. בדרך כלל, כאשר מעוניינים במראה המיוחד הזה בסלון, יש צורך בהתקנת קיר זכוכית לטלוויזיה. אם מתקינים טלוויזיה סמויה בתוך דלתות ארון למשל, הדלת עצמה צריכה להתאים להתקנה (למשל להיות דלת מראה או זכוכית) על מנת לקבל את האפקט המבוקש.

שילוב טלוויזיה מראה בקיר זכוכית עושים רק אצל הטובים ביותר

כאשר מעוניינים להתקין קיר זכוכית לטלוויזיה, בין אם באופן פרטי בבית, ובין אם באופן עסקי במשרד או בבניין החברה, חשוב לפנות לאנשי מקצוע מומחים בתחום. זאת כדי לוודא שמדובר בעבודה איכותית ובמוצרים ברמה גבוהה. בדקור גלאס מתקדמים עם החידושים העיצוביים והטכנולוגיים בתחום עיצוב הזכוכית, ומאפשרים התקנת טלוויזיה סמויה בתוך קיר זכוכית, או קיר מראה, בכל גודל ובכל מקום. כמו כן, דקור גלאס מאפשרת תכנון, ייצור והתקנת קירות חיפוי לטלוויזיה, תוך מתן ייעוץ ושירות מקצועי ללקוח.  

התקשרו עכשיו