היתרונות של דלתות זכוכית אוטומטיות

מעקות זכוכית , מעקה זכוכית
בחירת מעקה זכוכית עם או ללא מסגרת
יוני 11, 2017
שילוב זכוכית בעיצוב הבית
איך ואיפה לשלב זכוכית בעיצוב הבית?
אוגוסט 10, 2017
דלתות זכוכית אוטומטיות
דלתות אוטומטיות נחוצות למבני ציבור, לקניונים, לבתי חולים, לבניינים ולכל מקום שבו נדרשת כניסה ויציאה נוחות ונגישות מהמבנה. הן מופעלות ללא מגע יד ומאפשרות מעבר סטרילי ובטוח. הן שקופות ודקורטיביות ומוסיפות למראה המודרני והשקט של הבניין. כניסה לקניונים, מבני ציבור או בתי חולים, כוללת ברוב המקרים מעבר דרך דלתות זכוכית הנפתחות אוטומטית. דלתות אלו הן אלמנט חיוני במבנים שבהם נדרשות דלתות שהן גם דקורטיביות וגם מאפשרות תנאי נגישות ובטיחות. דלת אוטומטית מזכוכית כוללת את כל היתרונות של דלת זכוכית, שביניהם שקיפות אלגנטית והעברת אור טבעי או מלאכותי. כמו כן, המנגנון המכני של הדלת מאפשר מעבר נגיש ונוח וישנם סוגי דלתות אוטומטיות מזכוכית המותאמים במיוחד למקרי חירום.

כיצד פועלת דלת אוטומטית מזכוכית

הדלתות האוטומטיות מותקנות עם חיישנים שמאפשרים זיהוי גופים הנמצאים בקרבתה. כאשר אדם רוצה להיכנס או לצאת מהמבנה, החיישנים מאותתים לדלת להיפתח ללא צורך בפתיחה ידנית. כמה שניות לאחר מכן דלת הזכוכית נסגרת אוטומטית. במרבית דלתות הזכוכית מתאפשר לקבוע את משך הזמן עד לסגירה האוטומטית של הדלת.

כאמור, בחירה בדלת הזכוכית האוטומטית היא בהתאם להתאמתה למבנה, בין שמבנה ציבור, בית חולים, בניין ציבור או בניין משותף ובין שדירה פרטית שבה יש צורך בדלת אוטומטית למטרות נגישות או אבטחה.

בחירה בסוג דלת הזכוכית היא בהתאם לפונקציונליות שלה, ישנם סוגים שונים של מנגנונים להפעלת דלתות אוטומטיות מזכוכית, שביניהן דלת הזזה, דלת ציר ודלת מסתובבת, שמופעלות ללא מגע יד.

סוגי דלתות אוטומטיות מזכוכית

דלתות הזזה אוטומטיות מזכוכית כוללות כנף הזזה אחת או שתי כנפיים הנעות על גבי מסילה. הדלתות מונעות באמצעות מנגנון הנושא את משקל הדלת. הן מופעלות באמצעים טכנולוגיים שונים, כגון חיישנים, עין אלקטרונית, לחצנים ועוד. קיים מבחר דגמים של דלתות הזזה מזכוכית, ביניהם דלת הזזה חד כנפית ודו כנפית, דלת קורסת בטיחותית, דלת הזזה מעוגלת, דלת הזזה טלסקופית (למקומות צרים) ועוד. אפשר לבחור את עיצוב דלתות ההזזה, כולל דלתות ללא פרופיל (ALL GLASS) או דלתות הזזה עם פרופיל, כאשר הפרופילים משמשים הן למטרות דקורטיביות והן לנשיאת משקל הדלת.

קיים מבחר גדול יחסית של דגמים מתוכם אפשר לבחור דלתות הזזה אוטומטיות עם כנף אחת או יותר או דלת מעוצבת עם או ללא פרופיל. דלתות הזזה אלו בנויות מזכוכית בטיחותית וחזקה, שמאפשרת התקנת מנגנונים שונים, כולל מנגנוני בטיחות. דלת אוטומטית מזכוכית מופעלת באמצעות מנגנון המאפשר שמירה על איכות ודקורטיביות. הדלתות כוללות אמצעי מיגון כגון נעילה חשמלית וגיבוי למקרים של הפסקות חשמל. הן מעוצבות באופן דקורטיבי ונעות ללא רעש, מחליקות בחרישיות וביעילות ומשמשות הזמנה אלגנטית לכניסה לקניונים, לסופרמרקטים ולמבני ציבור. הדלתות האוטומטיות מבודדות מפני רעש ותנאי מזג אוויר חיצוניים ומשרות אווירה יוקרתית בחלל המבנה. הן שקופות ולכן מוסיפות לתאורה הטבעית במקום ומאפשרות חיסכון באנרגיה.

דלתות ציר אוטומטיות

את המנגנון שמאפשר להפעיל דלתות ציר באופן אוטומטי אפשר להתקין על דלת רגילה. זהו מנגנון המתאים במיוחד לדלתות כבדות במשקל של כרבע טון. דלתות ציר אוטומטיות משמשות למעבר בפנים בניינים ובמסדרונות, במטבחים של בתי מלון ומסעדות, בבתי חולים להעברה מהירה של עגלות וכיסאות לנכים ועוד. דגמים של דלתות ציר אוטומטיות כוללים אפשרות לפתיחה דו כיוונית ושליטה על מנגנון הפתיחה והסגירה.

דלתות קורסות אוטומטיות

דלתות הזזה אוטומטיות בנויות באופן שמאפשר לפתוח אותן מפנים הבניין באמצעות ציר. מנגנון זה מיועד למצבי חירום שבהם יש לפתוח במהירות את דלתות היציאה. זהו מנגנון מורכב יותר שמאפשר לברור את פתיחת הדלתות רק כשהן סגורות או בכל מצב.

דלתות הרמטיות אוטומטיות

דלתות זכוכית אוטומטיות שמשמשות לחדרים נקיים, לחדרי בתי חולים וכדומה. הן בנויות באופן שמאפשר לחסום את החדר לחלוטין מפני לכלוך, רעשים ועוד.

יתרונות נוספים של דלת אוטומטית מזכוכית

מלבד הדקורטיביות והפונקציונליות של דלתות אוטומטיות מזכוכית ישנם יתרונות נוספים שביניהם השקיפות של הדלת שמאפשרת חיסכון בתאורה, יכולות הבידוד של הדלתות האוטומטיות והניקוי הקל והנוח של משטחי הזכוכית והפרופילים.

התקשרו עכשיו