גגון זכוכית וסקיילייט

דלתות זכוכית אוטומטיות
דלתות אוטומטיות מזכוכית
מרץ 16, 2017
חיפוי טלוויזיה
טלוויזיה מראה | זכוכית לטלויזיה
מרץ 16, 2017
גגון זכוכית וסקיילייט
גגוני זכוכית מהווים היום חלק דקורטיבי בעיצוב הבית או המבנה, כאשר הם משמשים כגגונים מעל לדלת
הכניסה, מעל למרפסת, מעל לחלונות מעוצבים וכו'. כיום ניתן לראות עוד ועוד שימושים בגגוני זכוכית, הן בבתים פרטיים, הן בבנייני מגורים והן במבני ציבור.

גגון זכוכית וסקיילייט

גגון מזכוכית המותקן בחזית הבית ומעל לאובייקטים נוספים במבנה, מבטא עיצוב אדריכלי מעודכן ומודרני, וכן מעניק מראה נקי וקליל של חזית הבית. גגוני זכוכית משמשים להצללה ולהגנה מפני פגעי ונזקי האקלים. כך למשל דלתות הכניסה וחלונות מעוצבים מוגנים מפני גשמים ורוחות, וכן מפני נזקי קרינת U.V.

גגון זכוכית הינו גגון מזכוכית המותקן בדרך כלל מעל לדלתות וחלונות, אולם ניתן במקרים מסוימים להתקינו גם מעל למרפסות או לאובייקטים אחרים. סוגי הזכוכית המשמשים לייצור גגוני זכוכית,  בדרך כלל מגוונים, וניתן לייצר גגוני זכוכית מכל סוגי הזכוכית – בכל הצורות, העיצובים והצבעים, כולל הדפסים מיוחדים. עם זאת, חשוב לדעת כי גגוני זכוכית מיוצרים מזכוכית מחוסמת בלבד על מנת לאפשר בטיחות מירבית למשתמשים.

עובי הזכוכית המשמשת לייצור גגוני זכוכית הוא עובי של 5+5 מ"מ ומעלה, וזהו תו תקן הבטיחות ההכרחי לייצור גגון, כמו גם השימוש בזכוכית בשכבות, הנקראת גם 'טריפלקס'.

כאמור, גגוני זכוכית משמשים לא רק לשימוש פרקטי אלא גם כפריט עיצובי דקורטיבי, ועל כן ניתן גם להשתמש באביזרים דקורטיביים שונים לצורך ההתקנה והתליה של הגגון. גגון זכוכית תלוי או מותקן ניתן לתלות ולהתקין בעזרת מוטות ואלמנטים מנירוסטה, בטון, או עץ, וכן בעזרת קונסטרוקציית זכוכית ייחודית המיוצרת באופן עצמאי.  

כשמתכוונים להתקין גגוני זכוכית בבית או במבנה, חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים בתחום, ולבחור במוצר הבטיחותי ביותר. כמו כן, כדאי להיחשף לעיצובים שונים על מנת לבחור את העיצוב המתאים ביותר לבית שלכם. 

 

התקשרו עכשיו