עיצוב משרד בזכוכית

מקלחונים ואמבטיונים
סוגי זכוכית למקלחונים
ינואר 7, 2018
מקלחוני יוקרה
מקלחוני יוקרה – לא מה שחשבתם
מרץ 4, 2018
זכוכית חכמה למשרד ולבית

בעשורים האחרונים הזכוכית עשתה חדירה משמעותית לעולם העיצוב, תחילה כחיפוי חיצוני של בנייני משרדים והמשיכה גם לתוכם. עיצוב הפנים אימץ לחיקו באהבה רבה את עולם הזכוכית מריהוט משרדי ועד מחיצות של קירות, וזאת בזכות תכונות ויתרונות שחומר זה מספק. בין היתרונות, קיר זכוכית מעניק למשרד חופש עיצובי נרחב, אפשרות פיקוח על העובדים, תרומה לחדירת אור טבעי המקנה תחושת מרחב ומתן חזות מודרנית ונקייה לבית העסק. הטכנולוגיה של היום מציעה לנו זכוכית העוברת טיפולים תרמיים מיוחדים שהופכים אותה לחסינה במיוחד וחזקה המונעת סכנות של רסיסים משוננים .

מאפייני קיר זכוכית למשרד

 קירות פנים מזכוכית עשויים מלוחות גדולים בעובי של כשמונה מ"מ ברמת גימור גבוהה, שעברו תהליכים מיוחדים של ציפוי ועיבוד התורמים לעמידותם וחוזקם.

ישנן שיטות שונות איך לגרום למשטח זכוכית להיות חזק וקשיח; שיטות אלו מעניקות משטחי זכוכית עמידים ולא שבירים שבמקרי התנפצות אינם מתפזרים לרסיסים, וגם יכולים לשמש בבטחה כחומר גלם לקירות וחציצות. בנוסף לכך, בהשוואה לקירות פנים העשויים מחומרים אחרים, מדובר בחומר גלם קל להתקנה ופירוק.

עיצוב דינמי עם קיר זכוכית למשרד

בתי עסק רבים בישראל שוכרים חלל למשרדיהם, וצריכים לדאוג לעצב אותו בהתאם לצרכיו.

לשם כך, יש צורך בחומרי חציצה דינמיים המאפשרים לשנות את מבנה החלל וחלוקתו הפנימית. את הדינמיות ניתן לקבל בעזרת קיר זכוכית שהינו יחסית קל ופשוט להתקנה, פירוק והרכבה מחדש. בנוסף, קירות זכוכית תופסים הרבה פחות נפח מכל סוג חומר אחר, (כולל גבס).

מרחב פתוח ומואר

בתקופה בה אנו חיים אנשים עובדים שעות ארוכות במשרד ונדרשים לתאורה מתאימה עם עדיפות לאור יום טבעי.

הזכוכית מאפשרת שימוש נכון ויעיל של האור הטבעי הנכנס למשרד. חדירתו מועילה לתחושת החמימות והמשפחתיות בקרב העובדים, מה שגורם לשיפור באיכות העבודה. מלבד העובדים, גם הלקוחות שיגיעו למשרד יקבלו רושם חיובי ולא במודע כשקרני השמש ישטפו את פנים בשלווה J
בהקמת מחיצות זכוכית, יש להבין תחילה מה רמת האור שנרצה אל מול רמת הפרטיות, ובהתאם תיבחר רמת השקיפות המתאימה.

שקיפות ופיקוח

יתרון נוסף שקירות זכוכית מעניקים, באופן מאוד מובהק, הוא יכולת השליטה והפיקוח על כל המתרחש במשרד. כמו כן, ישנם אזורים בהם קיימת העדפה לפרטיות גבוהה יותר; קירות אלו אקוסטיים מאוד, ומונעים מעבר של קול (כמו, למשל, חדר ישיבות). על חוסר פרטיות ויזואלי אפשר כמובן להתגבר באמצעות תריסים או וילונות המתאימים לעיצוב החלל.

אקוסטיקה

הזכוכית משמשת, כחלק מתכונותיה, כמבודדת אקוסטית המונעת מעבר קול ברמה שמספיקה לצרכי עבודה. אם נרצה להשיג בידוד אקוסטי קצת יותר משמעותי, ועדיין לשמור על מאפייני האור הטבעי והשליט במתרחש, ניתן להשתמש בזכוכית מבודדת המורכבת משני לוחות זכוכית (רצוי בעובי שונה, כך כל אחד, כולל האוויר ביניהם, מונע מעבר קול בתדרים שונים).
את מחיצות הזכוכית תמצאו בשתי צורות עיקריות:

  • מחיצות ניידות – מיועדות לשימוש מודולרי בחדרי המשרד;
  • מחיצות קבועות – מיועדות לשמש כקיר אטום. עשויות מלוח זכוכית אחד רתום (מחובר לקיר, רצפה או תקרת המשרד).
עיצוב עכשווי ומרשים

סיבה נוספת, ולדעתנו העיקרית לבחור בקירות מזכוכית היא בזכות חזות אלגנטית שהזכוכית יוצרת! הקווים הישרים, הברק והניקיון יוצרים תחושת שלמות שכיף להכנס לחלל המשרד. אגב, למי שפחות מתחבר לנקי והמבריק, היום ניתן לבחור זכוכית במגוון ענק של צבעים, טקסטורות ועיצובים;

התקשרו עכשיו