איך קיר זכוכית משדרג את מראה הבית או המשרד

כל מה שצריך לדעת על דלתות זכוכית
כל מה שצריך לדעת על דלתות זכוכית
מרץ 9, 2017
לחלום על מעלית שקופה
לחלום על מעלית שקופה
מרץ 9, 2017
איך קיר זכוכית משדרג את מראה הבית או המשרד
 עיצוב עם זכוכית ידוע כעיצוב בעל קו נקי, פוסט מודרני ויוקרתי, והוא מתקבל יפה גם בבתים פרטיים  לדוגמא בצורה של קירות זכוכית למקלחת, עיצוב עם זכוכית מתקבל יפה גם במשרדים ועסקים בצורה של מחיצות זכוכוית למשרדים ולעסקים שונים כמו חנויות או בנקים בצורה מעוצבת שמעשירה את המרחב של העסק או המשרד. מעבר לקו העיצובי, קירות זכוכית מאפשרות הגדרת חללים על ידי מחיצות מבלי לאטום אותם, כך שמתקבלת מצד אחד תחושה של חלוקה, אבל עדיין אם אפשרות של להיות מחובר למה שקורה גם מאחורי הקיר.

מחיצות זכוכית וקירות זכוכית

 קירות זכוכית המשמשים כמחיצות, נפוצים בעיקר בבנייני משרדים או בנקים. מחיצות מזכוכית מאפשרות לסגור חדרים כך שיהיה ניתן בכל זאת להיות מחובר למה שקורה בחדר. במשרדים נוהגים לסגור כך חדרי ישיבות למשל, או להפרדה בין פקידים. קיר זכוכית יכול לשמש גם כחלון ראווה בחנויות, וכמובן, כקיר החיצוני של עסק שמעוניין להתפרסם בזכות הדברים שאנשים מבחוץ יכולים לראות בפנים (מסעדה למשל). לקירות זכוכית יש שימושים נוספים כמו כניסה לקניונים, מחיצה בלובי בית מלון, קירות הפרדה בתערוכות במוזיאונים ועוד.

אפשרויות שונות של קיר זכוכית

מחיצה או קיר זכוכית, כמו גם חיפוי זכוכית לקיר, ניתן לשלב עם זכוכית שקופה, זכוכית אטומה (מט מלא), זכוכית פסים (מט רגיל), זכוכית מודפסת, או גרפיקה מיוחדת על הזכוכית.  חשוב לזכור שמדובר בזכוכית עבה, חזקה ומחוסמת שלמרות המראה העדין אולי, היא למעשה חומר עמיד וחזק שלא נשבר בקלות. כמו כן, קיימת אפשרות לשילוב מסגרות אלומיניום סביב המחיצות, החלונות והדלתות.

עיצובים שונים של קירות זכוכית – חיפוי קירות זכוכית

כאמור, קיר זכוכית יכול לעמוד גם בפני עצמו, אבל הרבה פעמים ניתן לבצע חיפוי זכוכית לקיר כחלק דקורטיבי או עיצובי בחלל. האלמנט הזה נפוץ בעיקר בבתי יוקרה, אבל כל אחד יכול כמובן ליהנות ממנו. לפעמים חיפוי קירות זכוכית נעשה כחלק מהטמעת מסך סמוי בתוך הקיר. לעיתים קירות זכוכית או קירות מראה משמשים כדלתות של ארון. ויש מקרים בהם מוסיפים קיר או כמה קירות זכוכית על מנת לעצב באופן מסוים את החלל.

התקנת קירות או מחיצות זכוכית

אם בוחרים להתקין קיר זכוכית או חיפוי קיר זכוכית, חשוב לפנות לחברה מקצועית, שתעניק לכם ייעוץ אמין, שירות אדיב, חומרים איכותיים ועבודה מקצועית. דקור גלאס מציעים את כל אלה, וכן מגוון רחב של אפשרויות זכוכית והתקנה. 

התקשרו עכשיו