בחירת עבודות זכוכית למשרד

חיפוי זכוכית למטבח
בואו לשדרג את המטבח שלכם עם חיפוי זכוכית למטבח!
מרץ 8, 2017
כל מה שצריך לדעת על דלתות זכוכית
כל מה שצריך לדעת על דלתות זכוכית
מרץ 9, 2017
בחירת עבודות זכוכית למשרד

עבודות זכוכית מיוצרות בטכניקות חדשניות, המאפשרות חוזק ועמידות ובמשרדים רבים בוחרים בעיצוב הכולל זכוכית, אם לעיצוב קיר חיצוני הבנוי מזכוכית, או לעיצוב הפנים של המשרד.

הזכוכית היא חומר גלם דק ושטוח, המשדר אלגנטיות ותחכום. היא מאפשרת להרחיב את שדה הראייה גם בחללים קטנים ונחשבת לאלמנט עיצוב היוצר אווירה פסיכולוגית חיובית במקומות עבודה, מאחר שהיא מאפשרת הסרת החציצה בין חדרי המשרד וקשר עין בין העובדים.

אבל, כיום זכוכית אינה רק שקיפות. באמצעות טכניקות מודרניות אפשר לעבדה למגוון מטרות. ישנם סוגי זכוכית שונים, ברמות שונות של עמידות ואפשרויות עיצוב.

קירות זכוכית למשרד

בניית קירות זכוכית במשרדים מרחיבה את חלל המשרד ומעניקה מרחב גם למשרדים קטנים. הקירות היוצרים חציצה מאפשרים לחלק את החלל לפי הצורך, ליצור חדרים פינתיים או חדר ישיבות מרכזי ושקוף. קירות זכוכית אפשר להרכיב ולהסיר בקלות יחסית, דבר המאפשר עיצוב מחדש של המשרד בהשקעה קטנה יחסית. אפשר לבחור בזכוכית מבודדת מרעש, מבודדת מחום או בזכוכית כפולה המאפשרת הוספת אלמנטים כגון תאורה או מערכות חשמל.

דלתות זכוכית למשרדים

למשטחי זכוכית מעוצבים מראה דקורטיבי ומרשים ואפשר לשלב אותם במגוון עיצובי דלתות משרדים, אם דלת כניסה שקופה, משטח של זכוכית אטומה, או דלת מהודרת במיוחד המעוצבת משילוב של זכוכית ועץ.

דלתות זכוכית שקופות אפשר לעצב במגוון אמצעים, אם על ידי שימוש בטכניקות מיוחדות לעיצוב פני המשטח, או על ידי הדבקה על הזכוכית, את שם החברה המופיע על הזכוכית אפשר לדוגמה, לחרוט, לצרוב או להדביק על פני הזכוכית מדבקה מיוחדת.

ריהוט משרדי

זכוכית היא חומר גלם המאפשר מגוון סגנונות עיצוב משרדיים, אם ריהוט עץ מסורתי וכבד, סגנון היי-טק קליל, או משרד המשדר אווירה צבעונית וצעירה.

הטכניקות המודרניות לעיבוד זכוכית מאפשרות יצירת ריהוט באמצעות פלטות זכוכית גדולות המהוות חומר גלם יפהפה לעיצוב שולחנות משרדיים. אפשר לבחור בעיצוב מינימליסטי, לדוגמה שולחן המורכב מפלטת זכוכית שקופה המותקנת על רגלי מתכת, או בשולחן בעיצוב מהודר מזכוכית צבעונית ומעוצבת המשולבת בשולחן עץ כבד.

את המשרד המסוגנן אפשר לעצב עם כיסאות וכורסאות זכוכית המעוצבים באמצעות טכניקות יציקה מודרניות או בריהוט זכוכית המורכב ממשטחי זכוכית מפורזלים.

בחירת סוג הזכוכית למשרד

מומלץ לבחור ברהיטי זכוכית עם תו תקן, המבטיח את איכות חומר הגלם. חשוב לבחור בזכוכית בעלת תכונות העמידות המתאימות.

חלונות המותקנים מזכוכית טריפלקס מחוסמת, עמידים יותר מחלונות מזכוכית רגילה (שלרוב אינה משמשת להתקנת חלונות). אפשר לבחור בזכוכית מיוחדת מחזירת אור, מבודדת מחום ובסוגים רבים נוספים.

פלטות זכוכית לריהוט מותקנות מזכוכית מחוסמת, אך גם לריהוט אפשר לבחור בסוגי זכוכית שונים, בעלי תכונות עמידות נוספות.

התקשרו עכשיו