מראות כדי לראות

מעקה זכוכית
מעקה זכוכית
מרץ 9, 2017
עבודות זכוכית
עבודות זכוכית
מרץ 9, 2017
מראות כדי לראות
 לכל אחד מאתנו בני האנוש חשוב לדעת איך הוא נראה לפני שהוא יוצא מהבית, בייחוד אם מדובר בפגישה חשובה או אירוע מיוחד. לכן אנחנו משתמשים כבר אלפי שנים ב- מראה. אבל מראה משמשת גם דרך לעיצוב הבית ולהענקת תחושה של חללים גדולים. ישנן סוגים שונים של מראות, החל ממראות פשוטות ועד מראות מעוצבות ויוקרתיות. כאשר מעצבים את הבית, חשוב להעניק תשומת לב מיוחדת גם למקומן של מראות בבית, הן בחדרי השינה והן בחדרי האמבטיה, ולפעמים גם בחדר המגורים.

חשיבותה של מראה

כאמור, השימוש המקורי של המראה היה על מנת לראות כיצד אנו נראים באמצעות השתקפות הבבואה שלנו במראה. אבל בני אדם השתכללו והתפתחו, ושימושים במראות החלו מתפתחים גם לצרכים עיצוביים שונים. כיום כמעט בכל בית, חנות, בית עסק (בייחוד כזה העוסק בטיפוח ואופנה) ניתן לראות מראות מעוצבות בחללים השונים, או שימוש בצורות שונות של מראות כדי לעצב את החלל או החללים. כאשר מחפשים מראה לאמבטיה, לחדר השינה, לסלון או לחלל החנות, חשוב מאד לוודא שמדובר במראה איכותית.

סוגים שונים של מראות מעוצבות

כאשר מחפשים מראות מעוצבות, חשוב להבחין כי קיימים כמה סוגים של תלית/ התקנת המראות :

1. מראה צפה / מראה מרחפת – מראה אשר יש מרווח בין הקיר לבין המראה.

2. מראה מודבקת – מראה המודבקת ישירות לקיר או לקרמיקה.

3. מראה סמויה – מראה המודבקת בקו הריצוף של השיש או הקרמיקה.

כדאי לדעת כי בכל התקנה של מראה ניתן להוסיף מפיג אדים מאחורי המראה. התקנה זו מומלצת בעיקר בעת התקנת מראה לאמבטיה, כאשר האדים עשויים להיות מטרד. בנוסף קיימת אפשרות לבצע פינוי לתאורה אחורית.

איך יודעים שהמראה איכותית?

בחירת מראה מעוצבת, מתבטאת לא רק בעיצוב של המראה, בגדול שלה, בדרך ההתקנה שלה או בתאורה שמוסיפים לה. מראה מעוצבת ברמה גבוהה צריכה להיות איכותית גם מבחינת החומרים ממנה היא עשויה. מראה איכותית תעניק בבואה מדויקת וללא עיוותים, וגם תחזיק מעמד לאורך זמן מבלי להישבר או להישחק. כשמחפשים מראה איכותית חשוב לוודא שהיא מיוצרת מקריסטל בלגי, ושהחיתוך והשיוף שלה עומדים בסטנדרטים גבוהים. לכן, כאשר מחפשים מראות לאמבטיה, או מראות מעוצבות לכל חדר אחר בבית, מומלץ לרכוש מראות במקום אמין ואיכותי, בעל ניסיון ומוניטין. בדקור גלאס תמצאו את כל אלה, לצד אנשי שירות מקצועיים שיעניקו לכם גם ייעוץ בטרם תבחרו את המראה שמתאימה לכם.

התקשרו עכשיו