טלוויזיה מראה | זכוכית לטלויזיה

גגון זכוכית וסקיילייט
גגון זכוכית וסקיילייט
מרץ 16, 2017
מראות מעוצבות
מראות מעוצבות
מרץ 16, 2017
חיפוי טלוויזיה
 אנו בדקור גלאס | DecorGlass  מתכננים מייצרים ומתקינים  טלויזיה מראה (זכוכית לטלויזיה) הן למגזר הפרטי (חדרי שינה, סלון, מטבחים, חדרי מקלחת ושירותים) והן למגזר העסקי- משרדים, לובי בניינים, חנויות ועוד.

טלוויזיה מראה | זכוכית לטלויזיה

טלוויזיה מראה | זכוכית לטלויזיה

שמות נפוצים לטלוויזיה מראה:

מג'יק מירור, חיפוי קיר טלוויזיה, קיר מסך טלוויזיה, זכוכית מתחלפת לטלוויזיה ועוד.

אפשרויות התקנה מגוונות: הדבקה או תליה של המראה, באמצעות מנטים ואו באמצעות חיבור מגנטים כך שניתן לפרק לבד את יח' המראה ללא צורך בבעלי מקצוע בביתכם.

מעוניינים להפוך את מסך הפלזמה או LCD  שלכם למופע קסום? הדבר אינו מסובך במיוחד. אפשר להעלים את מסך הטלוויזיה ולהחזירו בפעולת שלט! זאת באמצעות טלוויזיה מראה – מכשיר סטנדרטי עם מסך איכותי המשלב טכנולוגיה בסיסית ואפשרויות עיצוב ייחודיות שהופכות אותו לאלמנט דקורטיבי חדשני ומרהיב. הרעיון של העלמת מסך הטלוויזיה הוא חדשני, טרנדי ופופולרי מאוד.

חיפוי זכוכית לטלויזיה אפשר לשלב בבית ובעסק במגוון דרכים, תוספת מעניינת ומפתיעה לעיצוב הפנים, משתלב להפליא בחוויית הצפייה. ישנם כמה סוגים של מסכי מראה, שהמשותף להם הוא הסוואה דקורטיבית של המסך הטלויזיה במראה. במקום המסך השחור מוצגת מראה המשתלבת בקיר והתוצאה מרשימה ביותר. ההסתרה המתוחכמת של המכשיר מתאפשרת באמצעות ראי חכם המשקף את החדר בדומה למראה רגילה, אך מסתיר את המסך הכבוי.

כיצד מתקינים מסך מראה לטלוויזיה?

התקנת זכוכית טלוויזיה אינה מסובכת במיוחד. באופן הבסיסי ביותר, מדביקים את המראה למסך או מציבים את הטלוויזיה מאחורי ראי דו-צדדי. עיצוב מורכב יותר כולל עבודות התקנת קיר גבס או הוספת קיר זכוכית. כדאי להתאים מראש את מיקום כבלי החשמל והטלוויזיה וכמובן, לוודא גימור מוצלח של ההתקנה.

מיקום המסך חשוב לאיכות הצפייה. יש למקם את הטלוויזיה בגובה המתאים לצפייה, אם בגובה העיניים, הנחשב אידיאלי לצפייה, או בגובה בו נוהגים לצפות במסך. מאחר שזכוכית לטלוויזיה מטבעה מחזירה אור היכול לגרום לסנוור, יש לוודא שהטלוויזיה ממוקמת בזווית המתאימה.

מהם מסכי מראה לטלוויזיה?

מסך מראה הוא למעשה מראה חד צדדית רפלקטיבית מסוג מג'יק מירור (Magic Mirror) המעביר את התמונה מצד אחד בלבד- בשונה מזכוכית רפלקטיבית סטנדרטית. ונאטם כאשר לא עובר דרכו האור. זכוכית לטלוויזיה מראה נקראת גם חיפוי קיר טלויזיה, Magic Mirror, טלויזיה מראה וכדומה.

חיפוי קיר טלויזה מראה ניתן לחפות קירות שלמים ולמעשה הקיר הופך למראה וכשמדליקים את הטלויזיה, חלק מהמראה משתנה לטלויזיה.

מהי טלוויזיה בתוך מראה?

טלוויזיה בתוך מראה היא אלמנט דקורטיבי במיוחד. המכשיר הממוקם מאחורי קיר מראה, משתלב היטב במשחקי תאורה, בקירות שקופים וקירות זכוכית צבועים, במטבח, בסלון ואפילו בחדר האמבטיה.

יתרונות טלוויזיה מראה

טלוויזיה מראה מציגה יתרון דקורטיבי גדול על פני מסך טלוויזיה סטנדרטי. לא עוד 'מסך שחור' או מכשיר 'תופס מקום', אלא עיצוב שמשתלב באופן מקסימלי בחלל הפנים. בנוסף, אפשרויות ההסוואה של טלוויזיה מראה מאפשרות להציב אותה במיקום בו לא אפשרי להציב טלוויזיה עם מסך רגיל. 

התקשרו עכשיו