לזהות זגג אמין ב 5 סימנים פשוטים

זכוכית מחוסמת
זכוכית מחוסמת או רבודה? המדריך לזכוכית בטיחותית
מרץ 9, 2017
מקלחוני יוקרה
מדוע להתקין מקלחון פינתי?
מרץ 9, 2017
לזהות זגג אמין ב 5 סימנים פשוטים

זגגים הם אנשי מקצוע בתחומי עבודות זכוכית, התמחותם כוללת הכרות עם סוגי הזכוכית השונים, כגון מדידה, התאמה וחיתוך של פלטות זכוכית, ביצוע מקצועי של החלפת זכוכית ועוד. בין הזגגים יש שעוסקים בעבודות זגגות כלליות ואחרים מתמחים בתחום מסוים של עבודות הזכוכית וכמו בכל תחום של ענפי המשק, על זגגים מוטל לספק שירות אמין ומקצועי. אמינות משמעותה מחויבות לביצוע העבודה כפי שהוזמנה ועל פי התנאים שנקבעו, כי בסופו של דבר, בחירת זגג אינה שונה מבחירת בכל נותן שירות לצורך ביצוע עבודה מקצועית. כיצד לדעת אם בחרנו בזגג המתאים לביצוע עבודת הזכוכית שהוזמנה? מהם הסימנים לבחירת זגג אמין? 

 

סימנים שעוזרים לבחור זגג אמין

1. האם בחרתם בזגג מומלץ? המלצות הן הדרך הטובה ביותר לבחור בזגג ובכל איש מקצוע אמין:

  • המלצה מקרובים ומכרים – המלצות של מכרים או חברים על זגג שביצע עבורם עבודת זגגות הן האמינות והטובות ביותר. המלצות אלו מאפשרות לברר פרטים על מקצועיותו ואמינותו של הזגג, על אופן ביצוע העבודה, מחירים ועלויות ועוד.
  • המלצות בעלי מקצוע באינטרנט – המלצות על שירותי זגגות מתפרסמות באתרים של בעלי מקצוע ובפורטלים לעבודות שיפוצים. בחלק מאתרים אלה, מלבד המלצותיהם של לקוחות מרוצים, אפשר למצוא מידע נוסף על תחום עבודות הזכוכית בו מתמחה הזגג. מידע זה יכול לסייע בבחירת בעל המקצוע שאליו כדאי לפנות לבירור פרטים נוספים.  
  • המלצות של מעסיק  -ישנם פרויקטים גדולים של עבודות זגגות שמחייבים צוות זגגים, אך ישנן גם עבודות זכוכית בהיקף קטן יותר שיכולות להתבצע בידי זגג יחיד. כאשר מעסיק ממליץ על זגג לביצוע עבודה סביר להניח שהוא אכן זגג אמין שמבצע עבודתו באופן מקצועי.

2. לשאול על ניסיון קודם

ישנם תחומי זגגות רבים, ביניהם התקנת חלונות, התאמת מקלחונים, עיצוב מראות, ייצור רהיטים, ועוד. רצוי לבחור בזגג שכבר ביצע את סוג העבודה המוזמנת. מרבית הזגגים מצלמים את עבודתם או מעלים תמונות לאינטרנט על מנת לאפשר ללקוחות לצפות בפרויקטים קודמים. צפייה בעבודות קודמות מסייעת להחליט אם הזגג מקצועי ואמין.

3. לתשאל לקוחות קודמים

'תשאול' לקוחות קודמים מספק המלצות על עבודת הזגג ומידע על אופן עבודתו. בין הפרטים שכדאי לברר על אופן העבודה – האם הפרויקט בוצע בזמן שנקבע? האם העבודה בוצעה בשלמותה? 

4. לבקש הערכת מחיר

עבודות זגגות סטנדרטיות כוללות התקנת זכוכית לחלונות, חיתוך והתאמה של זכוכית או החלפת זכוכית שבורה. בדרך כלל פרויקטים מסוג זה  לא מתבצעים מיידית, אלא לאחר ביצוע בדיקות מתאימות ולאחר הערכת מחיר בהתאם. כדאי להשוות את הערכת המחיר של הזגג להצעות שהתקבלו בפרויקטים דומים. זגג אמין יציע מחיר ריאלי לביצוע העבודה.

5. לקבוע מראש את תנאי התשלום

גובה ותנאי התשלום נקבע על ידי הזגג אך צריך להתקבל על דעת הלקוח. אם נראה שהזגג מעמיד תנאי תשלום שאינם סבירים, רצוי לחפש זגג אחר. בכל מקרה, מומלץ לקבוע תנאי תשלום מראש ובעבודות הכוללות התקנת זכוכית לוודא את אחריותו על ביצוע העבודה. 

התקשרו עכשיו