בואו לשדרג את המטבח שלכם עם חיפוי זכוכית למטבח!

איך לשמור על המקלחון נקי?
איך לשמור על המקלחון נקי?
מרץ 8, 2017
בחירת עבודות זכוכית למשרד
בחירת עבודות זכוכית למשרד
מרץ 8, 2017
חיפוי זכוכית למטבח
 המטבח הוא אחד החללים המרכזיים בבית, בייחוד בעידן המודרני, בו המטבח הוא כמעט חלק מהסלון, ועל כן קיימת חשיבות משמעותית לעיצוב המטבח. אחד הלהיטים בעיצוב המטבח כולל חיפויי זכוכית למטבח בשלל גוונים, צבעים, הדפסים, ודוגמאות.

מתקינים מטבח חדש

כשאתם בונים בית חדש, או עורכים שיפוץ ומתקינים מטבח חדש בבית שלכם, חשוב לבדוק אפשרויות של שילוב אריחי זכוכית למטבח. אריחי הזכוכית המותקנים על דלתות או על קירות במטבח, במקומות המתאימים לכך, יוצרים מראה צעיר, רענן ומקורי. מאחר ומדובר בחיפוי זכוכית, אפשר אחרי כמה שנים להחליף את האריחים בעיצובים או הדפסים אחרים, ולקבל מראה חדש לגמרי למטבח שלכם!

מחדשים או משדרגים מטבח ישן עם חיפוי זכוכית למטבח

אם אתם רוצים לחדש או לשדרג את המטבח הישן שלכם, אבל לא מעוניינים בהתקנת מטבח חדש כי אתם חוסכים בהוצאות, מוטרדים מהבלאגן, או סתם כי אתם אוהבים את המטבח הישן אבל רוצים לזרוק בו משהו מרענן, חיפוי זכוכית למטבח הוא הפתרון שלכם. חיפויי זכוכית למטבח הם למעשה אריחי זכוכית למטבח, אותם ניתן לבחור בכמה הדפסים, עיצובים וצבעים, ולהתאים אותם לגדלים שמתאימים לכם (למשל בגדלים של דלת הארונות אותם אתם רוצים לחפות, או של השיש). באופן הזה מתקבל מטבח מחודש ומשודרג, במראה צעיר ורענן, במעט עבודה ובלי להוציא יותר מדי כסף.

יתרונות לחיפוי זכוכית למטבח

חשוב להוסיף כי קיים יתרון גדול בהתקנת חיפוי זכוכית למטבח. מעבר לעובדה שניתן לעצב בשלל אפשרויות שכמעט בלתי נגמרות, חיפוי זכוכית הינו חזק ויציב – עשוי מזכוכית עבה ומחוסמת. בנוסף משטחי זכוכית למטבח אינם סופגים ריחות, נוחים לניקוי וכמובן – נראים נהדר!

שלל אריחי זכוכית למטבח בשלל עיצובים וגוונים

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של אריחי זכוכית למטבח: אריחים חלקים, עם דוגמאות, מודפסים, מעוצבים ועוד. אפשר לבחור מבין האריחים הקיימים את אלה שאתם מעוניינים למטבח שלכם, ולחתוך אותם בהתאם לארונות או למשטחים אותם אתם רוצים לחפות. העבודה נעשית באמצעות חברה מקצועית השולחת איש מקצוע המגיע למטבח שלכם, מודד, חותך ומתקין את האריחים במקומות הרצויים. דקור גלאס מבטיחה שירות אמין ומעולה, אריחי זכוכית איכותיים ועבודה מקצועית כך שהמטבח שלכם יהיה בדיוק מה שחלמתם עליו.

התקשרו עכשיו