בואו לשדרג את המטבח שלכם עם חיפוי זכוכית למטבח!

איך לשמור על המקלחון נקי?
איך לשמור על המקלחון נקי?
מרץ 8, 2017
בחירת עבודות זכוכית למשרד
בחירת עבודות זכוכית למשרד
מרץ 8, 2017
חיפוי זכוכית למטבח
 המטבח הוא אחד החללים המרכזיים בבית, בייחוד בעידן המודרני, בו המטבח הוא כמעט חלק מהסלון, ועל כן קיימת חשיבות משמעותית לעיצוב המטבח. אחד הלהיטים בעיצוב המטבח כולל חיפויי זכוכית למטבח בשלל גוונים, צבעים, הדפסים, ודוגמאות.

מתקינים מטבח חדש

כשאתם בונים בית חדש, או עורכים שיפוץ ומתקינים מטבח חדש בבית שלכם, חשוב לבדוק אפשרויות של שילוב אריחי זכוכית למטבח. אריחי הזכוכית המותקנים על דלתות או על קירות במטבח, במקומות המתאימים לכך, יוצרים מראה צעיר, רענן ומקורי. מאחר ומדובר בחיפוי זכוכית, אפשר אחרי כמה שנים להחליף את האריחים בעיצובים או הדפסים אחרים, ולקבל מראה חדש לגמרי למטבח שלכם!

מחדשים או משדרגים מטבח ישן עם חיפוי זכוכית למטבח

אם אתם רוצים לחדש או לשדרג את המטבח הישן שלכם, אבל לא מעוניינים בהתקנת מטבח חדש כי אתם חוסכים בהוצאות, מוטרדים מהבלאגן, או סתם כי אתם אוהבים את המטבח הישן אבל רוצים לזרוק בו משהו מרענן, חיפוי זכוכית למטבח הוא הפתרון שלכם. חיפויי זכוכית למטבח הם למעשה אריחי זכוכית למטבח, אותם ניתן לבחור בכמה הדפסים, עיצובים וצבעים, ולהתאים אותם לגדלים שמתאימים לכם (למשל בגדלים של דלת הארונות אותם אתם רוצים לחפות, או של השיש). באופן הזה מתקבל מטבח מחודש ומשודרג, במראה צעיר ורענן, במעט עבודה ובלי להוציא יותר מדי כסף.

יתרונות לחיפוי זכוכית למטבח

חשוב להוסיף כי קיים יתרון גדול בהתקנת חיפוי זכוכית. מעבר לעובדה שניתן לעצב בשלל אפשרויות שכמעט בלתי נגמרות, חיפוי זכוכית הינו חזק ויציב – עשוי מזכוכית עבה ומחוסמת. בנוסף משטחי זכוכית למטבח אינם סופגים ריחות, נוחים לניקוי וכמובן – נראים נהדר!

שלל אריחי זכוכית למטבח בשלל עיצובים וגוונים

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של אריחי זכוכית למטבח: אריחים חלקים, עם דוגמאות, מודפסים, מעוצבים ועוד. אפשר לבחור מבין האריחים הקיימים את אלה שאתם מעוניינים למטבח שלכם, ולחתוך אותם בהתאם לארונות או למשטחים אותם אתם רוצים לחפות. העבודה נעשית באמצעות חברה מקצועית השולחת איש מקצוע המגיע למטבח שלכם, מודד, חותך ומתקין את האריחים במקומות הרצויים. דקור גלאס מבטיחה שירות אמין ומעולה, אריחי זכוכית איכותיים ועבודה מקצועית כך שהמטבח שלכם יהיה בדיוק מה שחלמתם עליו.

 

חיפוי זכוכית למטבח: עיצוב, מחיר והתקנה

חיפוי זכוכית למטבח הוא אחת הפתרונות העיצוביים המודרניים והפרקטיים ביותר בתחום עיצוב המטבח. בחירה זו משלבת בתוכה את החדשנות והאלגנטיות, תוך שמירה על פונקציונליות ונוחות שימוש. רבים בוחרים בפתרון הזה עקב המון יתרונות שהוא מציע, כמו קלות תחזוקה ועמידות גבוהה בפני לכלוכים ושפשופים. הפופולריות של חיפוי זכוכית למטבח מתחזקת משנה לשנה, והיא פותחת בפני בעלי הבתים ומעצבי הפנים יכולות בלתי מוגבלות ליצירת מרחב אופטימלי, יפה ופונקציונלי.

מהו חיפוי זכוכית למטבח ומדוע הוא פופולרי?

יתרונות חיפוי זכוכית במטבחחיפוי זכוכית למטבח

חיפוי הזכוכית למטבח מציע רשימה ארוכה של יתרונות. בראש ובראשונה, הזכוכית עמידה בפני חום ולכלוך, שני אלמנטים שכיחים ביותר במרחב המטבח. זה מאריך את חיי החיפוי ומפחית באופן משמעותי את הצורך בתחזוקה וניקוי. כמו כן, חיפוי זכוכית למטבח ניתן להתאמה אישית ברמה גבוהה, הן מבחינת צבעים והן מבחינת עיצובים, המאפשרת לכל אחד למצוא את המראה המתאים לו ביותר למרחב האישי שלו.

דוגמאות לעיצובים עם זכוכית במטבח

דוגמאות לעיצובים עם זכוכית במטבח רבות ומגוונות. החל מחיפוי זכוכית לבן שמעניק מראה נקי ומודרני, דרך זכוכית צבעונית ועד זכוכית מחוסמת או הדפס דיגיטלי אישי, שמייצר חוויה חזותית ייחודית ומרשימה. השימוש באור ובשקיפות של הזכוכית יכול לחזק תחושת המרחב והאור במטבח, במיוחד בשילוב עם תאורה מתכווננת.

ההבדל בין חיפוי זכוכית לחיפויים אחרים למטבח

חיפוי זכוכית למטבח נבדל באופן מובהק מחיפויים אחרים כגון אריחים או נירוסטה. ההבדל העיקרי הוא ברמת הגמישות ובאפשרויות העיצוב. חיפויי זכוכית מציעים משטח חלק ואחיד, ללא תפרים, המקל על תחזוקה וניקוי. בנוסף, חיפויי זכוכית מאפשרים שימוש בצבעים, עיצובים ותמונות כמעט ללא הגבלה, דבר שקשה לממש עם חומרים אחרים.

כמה עולה חיפוי זכוכית למטבח?

גורמים המשפיעים על מחיר חיפוי זכוכית

מחיר חיפוי זכוכית למטבח נקבע לפי מספר גורמים, כולל הגודל, העיצוב, הצבע וסוג הזכוכית (אם זכוכית אקסטרה קליר, זכוכית מחוסמת או זכוכית חלבית, למשל). גודל וצורת הקיר שעליו מתקין את החיפוי ישפיעו גם הם באופן משמעותי על המחיר הסופי, כך גם הזגגים מומלצים בתחום, שמחיריהם נע בהתאמה לרמת המומחיות והאיכות שהם מציעים.

מחיר חיפוי זכוכית למטבח מול חיפויים אחרים

בהשוואה לחיפויים אחרים, חיפוי זכוכית למטבח עשוי להיתפס כאופציה יקרה יותר. אך, יש לקחת בחשבון את העלות לאורך זמן, שכן חיפויי זכוכית אינם דורשים תחזוקה ותיקונים כמו חיפויים מחומרים אחרים. למעשה, בחירה בחיפוי זכוכית יכולה לחסוך כסף בטווח הארוך בזכות העמידות והאיכות שזכוכית מציעה.

איך לחסוך בעלויות ללא פגיעה באיכות?

כדי לחסוך בעלויות תוך שמירה על איכות, כדאי להשוות מחירים בין זגגים שונים ולבחון אפשרויות חיפוי זכוכית בצבעים פשוטים יותר או עיצובים פחות מורכבים. בנוסף, חשוב להתייעץ עם מומחים בתחום עלות חיפוי זכוכית למטבח ועל האפשרות לבצע חלק מהעבודה באופן עצמאי, כגון הסרת חיפויים קיימים.

תהליך התקנת חיפוי זכוכית במטבח

בחירת זגג וחומרים לחיפוי

הבחירה בזגג להתקנת חיפוי זכוכית צריכה להיעשות בקפידה. חשוב לבחור זגג עם ניסיון וידע בתחום עבודות זכוכית למטבחים, שביכולתו להציע חומרים איכותיים ועמידים. בחינת תמונות מעבודות קודמות והמלצות מלקוחות קודמים יכולות לעזור בבחירה.

שלבי ההתקנה והכנות נדרשות

שלבי ההתקנה של חיפוי זכוכית במטבח כוללים מדידה מדויקת של קיר המטבח, בחירת החומרים והעיצוב, ולבסוף – התקנה עצמה. התהליך דורש דיוק וקפידה, מה שמחייב הכנה מקדימה של המרחב ווידוא שהקירות ישרים ונקיים מלכלוך ושאריות אדהזיבים.

תחזוקה וניקוי חיפוי זכוכית לאחר ההתקנה

תחזוקת חיפוי זכוכית היא יחסית פשוטה. מומלץ לנקות את הזכוכית בתדירות גבוהה עם מוצרי ניקוי מתאימים ובעדינות, כדי לשמור על הברק והמראה הקלאסי של המטבח. אין צורך בחומרים חריפים, מספיק מים וסבון או מוצר ניקוי מתאים לזכוכית.

עיצוב קיר זכוכית למטבח: רעיונות וטיפים

איך לבחור את העיצוב המתאים לחלל המטבח שלך

בחירת העיצוב לקיר זכוכית במטבח צריכה להיעשות תוך התחשבות בסגנון הכללי של הבית והמטבח. חשוב לשקול גם את התאורה והצבעים המרכזיים בחלל, כדי להבטיח שהזכוכית תתמזג היטב עם הסביבה. כמו כן, ניתן לשלב פרטים אישיים כמו תמונות או עיצובים מיוחדים שקוראים יותר לאופי האישי של בעלי הבית.

שילוב צבעים ותאורה עם חיפויי זכוכית

שילוב נכון של צבעים ותאורה יכול להעצים באופן משמעותי את האפקט של קיר זכוכית במטבח. בחירה בצבעי זכוכית שמעצימ

 

התקשרו עכשיו