איך ואיפה לשלב זכוכית בעיצוב הבית?

דלתות זכוכית אוטומטיות
היתרונות של דלתות זכוכית אוטומטיות
יולי 10, 2017
זכוכית לטלוויזיה
7 טיפים לשילוב יעיל של זכוכית בביתך
ספטמבר 10, 2017
שילוב זכוכית בעיצוב הבית

זכוכית. קיימת תמיד בחברה של היום, ואתה משתמש בה יותר ממה שאתה סבור.

היא מאפשרת לך להרגיש חלק מהמרחב הפתוח תוך שהיא מגנה עליך מזג אוויר קשים. היא מאירה את כל החדרים ומוסיפה תחושה אלגנטית לעיצוב פנים. היא משפרת את יופיים של סידורי פרחים, תמונות וינטג' ועוד חפצי עיצוב.

זכוכית מציעה מגוון רחב של יתרונות – היא רב תכליתית, חזקה, אטרקטיבית וקלה לתחזוקה. היא זמינה כמעט בכל צורה, צבע וסגנון. אבל אפילו עם כל היתרונות האלה, אתה עשוי לתהות אם זכוכית אכן מתאימה לעיצוב הפנים שלך. התשובה לשאלה זו היא: כן!

בגלל הרבגוניות שלה ויופייה המולד, זכוכית משתלבת היטב עם כל עיצובי הפנים. בין שאתה בונה בית חדש או רק מחדשים חדר אחד, היא הדרך המושלמת להחיות את החלל הפנימי שלך.

 

שלושה טיפים לשימוש בזכוכית בביתך

לפני שתקבע היכן לשלב זכוכית בעיצוב הבית שלך, שקול את שלושת הטיפים הבאים. הם יעזרו לך להתמקד ולהפיק את המרב מחלל ביתך.

  1. דגש על אור ורפלקטיביות

כמות האור שאתה מאפשר לה לחדור לתוך הבית יוצרת או מחריבה את עיצוב הפנים שלך. מכיוון שזכוכית משחקת תפקיד אינטגרלי בכניסת האור, תן תשומת לב מיוחדת למיקום דלתות זכוכית, קירות, והחלונות שמקיפים את ביתך.

אף על פי שזכוכית מסייעת להאיר את החדר, היא יכולה גם לשקף ולסנוור. החזר אור יכול לגרום לאורחים שלך לחוסר נוחות, לכן וודא ששולחן הזכוכית לא משקף בקביעות את האור החודר דרך החלונות.

 

  1. כלול את דיירי הבית

בבית מתגוררים ילדים קטנים? חיות מחמד רעשניות? אם כן, הצב בזהירות את עבודות הזכוכית בשטח הבית.

יצרני זכוכית מודרנית מייצרים אותה לעמידות בפני מכות ושריטות. אבל, אלא אם כן אתה מתקין זכוכית חסינה לכדורים בבית, אתה עלול להיתקל בחלון שבור או שניים. הקפד לבחור זכוכית ברמת עמידות תעשייתית לעיצוב הבית ולהתקין גופי זכוכית מחוץ להישג ידם של ילדים וחיות מחמד.

 

  1. התאם זכוכית לצבע לבן

אם אתה רוצה לעצב את הבית בסגנון פתוח יותר או לשוות לחדר בודד מראה גדול יותר, שקול לשלב את הזכוכית עם גוונים לבנים. לבן הוא צבע קר שמשתלב היטב עם התכונות של הזכוכית כדי ליצור חלל מתרחב ומאוורר.

 

ארבע דרכים לשילוב זכוכית בעיצוב הפנים

זכוכית היא חומר נפלא לשילוב בעיצוב הבית, כי אפשרויות העיצוב שלה הן אין-סופיות כמעט. אתה יודע שביכולתך להשתמש בחלונות זכוכית כדי להציף את הבית באור, אבל האם יש דרכים נוספות לשילוב של הזכוכית בעיצוב הפנים של הבית? הנה ארבע מההצעות המובילות שלנו.

 

  1. דלתות מקלחת ללא מסגרת

זכוכית היא חומר גלם מושלם עבור חדרי אמבטיה, במיוחד לאלה ששטחם קטן. וילון מקלחת שנסגר מחוץ לשירותים שלך מקטין את שטח הפנים, בעוד דלת מקלחת מזכוכית שומרת על העיצוב של חדר האמבטיה שלך מואר ופתוח.

דלתות מקלחת ללא מסגרת זמינים במגוון רחב של גימורים, וכך אינך נאלץ להקריב את פרטיותך לטובת סגנון העיצוב.

 

  1. מעקות מודרניים

מעקות זכוכית משתלבים בתוך ומחוץ לבית. האם בבית גרם מדרגות שנראה קצת מעופש וישן? החלף את מעקות העץ הישן שלך במעקות זכוכית. האם חיפוי המרפסת הישן הורס את הנוף המדהים שאתה צופה בו מהחצר האחורית שלך? החלף את מעקה המרפסת במעקה זכוכית מלוטשת.

 

  1. זכוכית ומשטחי ושולחנות

אתה יודע שארונות זכוכית יציגו לראווה את החרסינה העדינה שלך, אבל למה לא ללכת על מהפך מטבח מלא ולהשתמש בזכוכית כמשטח עבודה במקום לבחור גרניט או שיש עבור הדלפק שלך או השולחן?

זכוכית קלה לניקוי, עמידה, ייחודית ויפה. המשטח שלה ישקף את האור בכל שטח המטבח, יאיר אותו וישנה אותו לחלל המזמין ביותר בבית.

זכוכית ומשטחי ושולחנות זמינים בצבעים שונים ומרקמים שונים ומשתלבים בכל תכנית עיצוב. בחר במרקם זכוכית בהיר וללא מרקם ליצירת מראה קר ונקי. או, בחר במרקם לא שיגרתי כדי להעניק למטבח אופי וממד נוספים.

 

  1. קירות זכוכית

האם אתה רוצה לעצב את הבית בסגנון פתוח אבל גם לשמור על פרטיות? הסר כמה קירות והחלף אותם בזכוכית. קירות זכוכית מושלמים לחדרים קטנים, וגם לחללים משותפים. לדוגמה, ביכולתך לבנות קיר זכוכית בין המטבח ופינת האוכל במטרה לעזור לשוהים בחדרים אלה לחוש שהם מחוברים יותר.

כמו כן, קירות זכוכית מאפשרים לכל חדר לקלוט את האור מהחדר השכן ולהגדיל את כמות האור שממחזר עצמו ברחבי הבית. יותר תאורה בכל חדר יכולה לחסוך לך את ההוצאות שלך על חשבונות האנרגיה של הבית.

 

עדיין תוהה היכן וכיצד להשתמש זכוכית בעיצוב הבית שלך? צור קשר עם חברת DÉCOR-GLAS כדי לקבוע איזה עיצוב מתאים למרחב שלך.

התקשרו עכשיו