איך תבחרו זגג מקצועי ואמין? – המדריך המלא!

מקלחוני יוקרה
מקלחוני יוקרה – לא מה שחשבתם
מרץ 4, 2018
גגון זכוכית וסקיילייט
גגון זכוכית לכניסת הבית: הצללה, דקורטיביות ואסטתיקה
יוני 30, 2018
עבודות זכוכית

בשנים האחרונות ניתן לשים לב ליותר ויותר בתים פרטיים, עסקים ואפילו מוסדות ציבוריים המעטרים את המבנה בזכוכית, החל ממקלחונים ומעקות וכלה במחיצות תקרה-רצפה אקוסטיות וכו'. כאשר מתבוננים על רשימת היתרונות הרחבה של הזכוכית, לא קשה להבין מדוע הפכה לנחת הכלל: זהו חומר גלם המשדר יוקרתיות ויוצר מראה מרשים ואסתטי; הוא הופך את השהייה בחלל המעוצב לנעימה יותר, תורם לתחושת המרחב ומכניס אור טבעי פנימה.

זגג מקצועי

עד כאן הכל טוב ויפה, אבל מה קורה כאשר הצוות האמון על התקנת הזכוכית הוא לא בדיוק מה שציפית או מה ששיווקו לכם? במידה והחלק הארי של עבודות הזכוכית יעשה ע"י חובבנים, התוצאות עלולות לכאוב לכם בכיס, או אפילו להוות סכנה ממשית לחיי אדם!

על ניסיון, מקצועיות ומה שביניהם

למרות שלא מדובר במדע מדויק, אפשר לאמר בפה מלא: ככל שהגורם המבצע את עבודות הזכוכית יהיה מנוסה יותר – כך גדלים הסיכויים שיהיה גם מקצועי ומהיר יותר מאחרים. כמו בכל תחום, גם בזגגות, עם הניסיון באה טביעת העין; ארגז הכלים גדל ובאפשרותו של הזגג לבצע עבודות שונות ומורכבות, החל מהבנת צרכי הלקוחות עד לשלבי הבניה והגימור. 
בשורה התחתונה,  לפני שאתם ממהרים לבחור זגג, אל תהססו לשאול על ניסיון בעל המקצוע, כך תמנעו מטעויות נפוצות ותחסכו לעצמכם המון כאבי ראש, זמן וכסף.

אתם יכולים לישון בשקט

עיצוב ובניה בזכוכית אינם דברים של מה בכך; הם דורשים מיומנות, ניסיון, סבלנות ועדינות. כמו שציינו קודם, ככל שהרפרטואר של החברה עשיר יותר, כך הצלחת הפרויקט וביצועו יהיו על הצד הטוב ביותר.
לקוחות המבקשים עבודות עיצוב בזכוכית מתייחסים לכל הפרטים הקטנים ועוקבים בתשומת לב אדוקה וציפייה לסיומו, אנחנו ב"דקור גלאס – עיצוב זכוכית", עושים כל שביכולתנו כדי לספק לכם תוצאות מרשימות ומדויקות!

אז…איך בוחרים זגג?

  1. חומרי גלם – זה נכון שלרוב האנשים אין מושג או עניין בנושא הזכוכית, אבל חשוב שתוודאו שהחומרים בהם משתמש הזגג הם איכותיים ועומדים בדרישות ובתקן.
  2. מקצועיות נטו – כבר הזכרנו את זה, אבל באמת שלא יזיק לחזור על העצה הזו: הקפידו על בחירת זגג אמין, יעיל ומדויק או במילה אחת – מקצוען. בקשו דוגמאות, לראות גלריה, להגיע לראות אולם תצוגה וכו', העיקר שתהיו שקטים ורגועים שבחרתם בזגג המתאים לביצוע העבודה.
  3. המלצות – לא כולם מסתפקים בלראות ציטוט נחמד באתר החברה המבצעת. לכן, אל תתביישו לבקש חוו"ד מלקוחות קודמים! ברוב הפעמים הם יתנו לכם תשובה כנה ואובייקטיבית; בנוסף, החופשיות לשאול כל שאלה העולה על רוחכם, כולל שאלות שמעט מביך/לא אובייקטיבי לשאול את בעל המקצוע עצמו (הגינות, מחיר, איכות העבודה וכו') מקלה על קבלת ההחלטה ובחירת הזגג.
    כמו כן, הדרך הקלה והנוחה ביותר למצוא המלצות ודוגמאות לעבודה של בעלי מקצוע, היא כמובן האינטרנט. לשמחתנו, ניתן היום למצוא מענה לכל בקשה או שאלה בעזרת כמה לחיצות פשוטות על העכבר או המקלדת.
  4. אחריות לפני הכל – בואו לא נשכח שמדובר בזכוכית! חומר גלם עדין ושביר; לא משנה כמה עבודת הזגג תהיה מקצועית, אם יש בבית ילדים קטנים, בע"ח או כל גורם שיכול להיות מועד לפורענות בשילוב אלמנטי זכוכית מסביב – אז הזכוכית תשבר. לכן, שימו לב שהזגג מעניק לכן אחריות לעבודתו ולעמידותה.
  5. סקר שוק – לא סתם הטיפ הזה הוא האחרון ברשימה, כולכם כנראה מיישמים את זה, אבל אנחנו נחדד: אל תסגרו עסקה לפני שבדקתם לפחות 3 הצעות מחיר משלושה אנשים מקצוע שונים; אחר מכן, תוכלו לחזור על סעיפים 1-4 כדי לוודא שבעל המקצוע שבלט לכם מתוך 'סקר השוק' אכן עומד בכל הדרישות שלכם.

לסיכום, זגגות הוא תחום בו לא מומלץ להתפשר, במקרים של עבודה רשלנית התוצאות עלולות להיות נוראיות במקרה הגרוע, במקרה הטוב 'שרפתם' כסף על לתקן את הטעויות שנעשו. הקפידו על הטיפים שנתנו לכם, וכמובן – צרו איתנו קשר או השאירו פרטים באתר במידה ואתם מעוניינים בשילוב אלמנטי זכוכית מעוצבים בבית או בעסק שלכם.  

התקשרו עכשיו