עבודות זכוכית

מראות כדי לראות
מראות כדי לראות
מרץ 9, 2017
קיר זכוכית לטלוויזיה
מה אתם אומרים על קיר זכוכית לטלוויזיה?
מרץ 9, 2017
עבודות זכוכית
אם תלכו ברחוב, שימו לב כמה עבודות זכוכית יש סביבנו: חלונות ראווה, חלונות ודלתות זכוכית בבניינים ובמבנים שונים, קירות מסך, מראות, מעקות זכוכית. כמעט כל מבנה זקוק לסוגים מסוימים של עבודות זכוכית, וכאשר מתכננים בנייה או שיפוץ, כדאי לבדוק היטב מאיזו חברה כדאי להזמין עבודות זגגות.
 

מהן עבודות זכוכית בבנייה?

כמעט כל מבנה שאפשר לחשוב עליו, זקוק לעבודות זכוכית. לפעמים יש צורך בעבודות זגגות רבות, ולעיתים מדובר בעבודות זגוגית בסיסיות, אבל היא כמעט תמיד נדרשת. חלונות, מקלחונים, מראות. אלה בדרך כלל עבודות זכוכית סטנדרטיות בכל בנייה, אבל לעיתים נדרשת עבודות זכוכית מורכבות יותר כמו מעקות זכוכית, מדפים דקורטיביים מזכוכית, מראות מעוצבות או עבודה עם זכוכית המשלבת חומרים נוספים (כגון אלומיניום או עץ).

עבודות זגגות מעוצבות

אז מה לזכוכית יש להציע לבית שלכם?

  • מראות: כל בית זקוק למראה, לפחות בחדרי האמבטיה. מראות מיוצרות מזכוכית בלגית מיוחדת בדרך כלל והן משויפות למידה הרצויה ובהתאם לרצון הלקוח. ישנה אפשרות להזמין מראות פשוטות או מעוצבות, בגדלים ובעוביים שונים.
  • חלונות: חלונות פשוטים או מעוצבים, גם הם עשויים זכוכית. יש חלונות עבים וחזקים יותר ויש פשוטים יותר. כמובן שחלון מגיע עם הפרופיל שלו.
  • מקלחונים: סוגים שונים של דלתות ומקלחונים לחדר האמבטיה. ניתן להזמין עבודות זכוכית בהתאמה אישית עבור מקלחונים (בהתאם למידות החדר למשל).
  • חיפויים בזכוכית: לעיתים ניתן להוסיף חיפוי זכוכית במטבח או כחלק דקורטיבי בבית.
  • דלתות זכוכית: במקומות מסוימים, בעיקר במשרדים ובחנויות, משתמשים בדלתות זכוכית.
  • מעקות זכוכית: מעקה מזכוכית הוא בד"כ מעקה דקורטיבי יותר ולמרות שהוא מזכוכית הוא כלל לא שביר. פעמים רבות משתמשים בו בקניונים ובמרכזים מסחריים.
  • גגוני זכוכית: גגון זכוכית מותקן בד"כ כחלק דקורטיבי מחוץ לבית או כגג שקוף בבית עצמו. הגג עצמו מיוצר מזכוכית מחוסמת ועבה, העמידה בפגעי מזג אוויר ובפגעים נוספים.
  • קירות מסך מזכוכית: חיפוי או מעטפת של בניין באמצעות פרופילים מאלומיניום ואריחי זכוכית. נועד בעיקר כדרך עיצוב מתקדמת, חדשנית וירוקה, עבור מבנים ובניינים שונים.
  • אלמנטים נוספים של עבודות זכוכית: עבודות זכוכית כוללות גם אלמנטים כמו ויטרינות, מדפי זכוכית ואלמנטים דקורטיביים נוספים בזכוכית לבקשת הלקוח.
  • עבודות זכוכית בהתאמה אישית: ניתן להזמין עבודות זכוכית בהתאמה אישית כדרך לבטא עיצוב ייחודי או כדי להתאים את האלמנט (החלון, הדלת, המקלחון, המעקה) למידות הרצויות.

היכן מזמינים עבודות זכוכית?

כדי להיות בטוחים שאתם מקבלים את המוצר האיכותי ביותר, ואת העבודה המקצועית ביותר, חשוב לבחור בחברה המספקת עבודות זגגות בעלת מוניטין וניסיון. חברת דקור גלאס יודעת מהי עבודה עם זכוכית, ויודעת איך לעשות אותה הכי טוב שאפשר!

 
 
התקשרו עכשיו