זכוכית חכמה למשרד ולבית

מראות מעוצבות
מראות מעוצבות
מרץ 16, 2017
קירות מסך
קירות מסך וקירות ספיידרים
מרץ 22, 2017
זכוכית חכמה למשרד ולבית, מחיצות זכוכית

מוצרי זכוכית משתכללים ומתחדשים ככל שהטכנולוגיה מתפתחת בימינו. בין העיצובים החדשניים ביותר נכללת זכוכית חכמה למשרד ולבית שמאפשרת לשלוט ולבחור בדרגת השקיפות שלה, החל במצב של זכוכית אטומה ועד למצב של שקיפות מוחלטת.

השילוב החכם כולל דימר המאפשר להתאים את גוון הזכוכית לפי הצורך ואפשר לבחור זכוכית מתחלפת בצבעים שונים כאשר אפשר לשנות את טווח הגוונים שבין מצב אטום ושקוף לבחירה בחלל פנים עם עומק ויזואלי או בחלל המופרד באמצעות הזכוכית האטומה.

זכוכית חכמה לעיצוב משרדים

עיצוב פנים של משרדים עם קירות זכוכית מאפשר מעבר נוח בין החדרים ויצירת חלל גדול ובכך משפר משמעותית את האווירה במקום העבודה. לכן, משרדים רבים עברו לעיצוב הכולל את הרחבת חלל הפנים באמצעות קירות ומחיצות זכוכית. מאידך גיסא, השקיפות המשרדית אינה מאפשרת את ההפרדה של חלל החדר מהמשרד.

זכוכית חכמה היא הפיתרון האולטימטיבי המתאים לכל בחירה בעיצוב פנים של משרד. למחיצות זכוכית מתחלפת כל היתרונות של קירות הזכוכית המודרניים למשרדים בתוספת מנגנון המאפשר מעבר מזכוכית אטומה לשקופה ולהיפך. המעבר הזה מתאפשר באמצעות מערכת המופעלת על ידי זרם אלקטרוני חלש שיוצר מתח בין גבישי סיליקון.

זכוכית חשמלית חכמה היא טכנולוגיה נוחה להתקנה ולהפעלה שאפשר לשלב כמעט בכל סוגי עיצובי הזכוכית למשרדים ולכל חלל פנים משרדי. כמו כן היא מספקת פתרונות מבודדים ייחודיים כגון מחיצות אקוסטיות וקירות זכוכית לחדרי ישיבות שניתן לעמעם אותם על פי הצורך.

מחיצות זכוכית למשרד

מחיצות זכוכית למשרד אפשר להשאיר במצב שקוף, באופן הזה מתקבלות מחיצות זכוכית במראה סטנדרטי. אבל בשונה מזכוכית סטנדרטית שקופה ניתן לעמעם ולהכהות את המחיצה בלחיצת כפתור. זכוכית מתכהה חשמלית מספקת יתרון בידוד חלל פנים אינו קיים בזכוכית שקופה רגילה שלמרות כל יתרונותיה לא ניתן 'לכבות' אותה כדי להפריד ויזואלית את החלל הפנימי משטח המשרד.

פתרונות הפרדה סטנדרטיים כוללים התקנת תריסי גלילה וכדומה אך בשונה מפתרונות פרוביזוריים מסוג זה, מחיצות זכוכית למשרד מזכוכית חכמה מעניקות פתרון מודרני ומהיר – באמצעות לחיצה על כפתור אפשר לעמעם את המחיצה ולהיפך, לשנות אותה למצב שקוף.

מחיצות אקוסטיות לחדרי ישיבות

זכוכית חכמה היא אידיאלית לסביבת פנים המשרד, ויש לה שתי פונקציות יחודיות שאינן קיימות בזכוכית הסטנדרטית למשרדים, המאפשרות הן בידוד אקוסטי והן ויזואלי – באמצעות שינוי זכוכית לחדרי ישיבות ממצב שקוף לאטום אפשר ליצור חציצה ויזואלית בין חדר הישיבות לשאר חדרי המשרד ויתרון נוסף הוא שמחיצות מזכוכית חכמה משמשות גם מחיצות אקוסטיות לחדרי ישיבות המאפשרות לבודד מקול ומרעשים.

יתרונות זכוכית חכמה למשרדים

עיצוב פנים מתוחכם: זכוכית חשמלית ניתן להתקין במגוון עיצובים ואף לבחור בגווני ההצללה. התכונות האלקטרוניות של הגבישים משמשות לעיצוב צורות דקורטיביות המשתלבות באווירת המשרד.

חיסכון באנרגיה: צריכת החשמל של זכוכית מתחלפת נמוכה במיוחד, והיא נחשבת למוצר ירוק מכיוון שהיא מאפשרת חיסכון באנרגיה על ידי בחירה בין כניסה של אור טבעי החוסך בתאורה מלאכותית לבין חסימה של קרני שמש בימים חמים תוך שמירה על חלל פנים ממוזג.

בטיחות: הזכוכית החכמה, כמו שאר מחיצות הזכוכית העומדות בת"י, היא זכוכית בטיחותית ומחוסמת העומדת בדרישות משרד התקנים. כדי לעמוד בתקני הגהות המשרדיים יש להציג סימון בולט לעין על הזכוכית.

זכוכית אלקטרונית וחכמה בעיצוב פנים הבית

זכוכית אלקטרונית היא פיתוח טכנולוגי חדיש והיא עדיין בגדר רעיון חדשני בעיצוב פנים של בתים. הזכוכית החכמה מתאימה במיוחד לחדרי רחצה מכיוון שהיא מאפשרת לבחור את דרגת השקיפות והפרטיות בזמן הרחצה. כמו כן יש לה את כל יתרונות הזכוכית המשמשת בחדרי רחצה כגון חוזק ועמידות, מראה נקי ונוח וניקוי קל של משטח הזכוכית. זכוכית חשמלית חכמה אפשר לשלב כמעט בכל עיצוב זכוכית ביתי וליצור באמצעותה אלמנטים דקורטיביים חדשניים.

עיצובים נוספים עם זכוכית חכמה

תכונות הזכוכית האלקטרונית שכוללות החלפת מצב משקיפות לאטימות בלחיצת כפתור ותכונות הבידוד האקוסטיות שלה משלבים אותה באופן פרקטי בענפים נוספים שבהם יש צורך בהתאמה או בבידוד של חללי פנים, לדוגמה, מחיצות אקוסטיות לאולמות אירועים, חלונות זכוכית מתכהה חשמלית לכלי רכב ועוד.

זכוכית חכמה – קל ונוח

אמנם זכוכית חשמלית חכמה היא מוצר חדשני אך הזמנת עבודת הזכוכית מתבצעת באופן הסטנדרטי ביותר. ניתן להזמין חלונות ופלטות מחיצות זכוכית במידות סטנדרטיות ובגדלים מיוחדים כאשר החיתוך המדויק של הזכוכית מתבצע במפעלנו לפני ההתקנה. כמו כן, הטכנולוגיה המתוחכמת מאפשרת להוסיף את שכבת הגבישים לזכוכית קיימת ולייצר מחדש זכוכית מתכהה חשמלית. גם ההתקנה של זכוכית חכמה אינה מסובכת ואפשר להתקינה ולהסירה בקלות ובמהירות ללא צורך בשינויים ארכיטקטוניים.

התקשרו עכשיו