חיפוי מטבח בזכוכית

מעקה זכוכית לבריכה
חשיבות מעקות זכוכית
מאי 13, 2019
מעלית זכוכית - מעלית שקופה
מעליות זכוכית
אוגוסט 9, 2019
חיפוי זכוכית למטבח

חיפוי זכוכית למטבח הפך לנפוץ מאוד בשנים האחרונות ולא כטרנד שחולף. יותר ויותר אנשים עושים חיפוי מטבח בזכוכית הודות ליתרונות הרבים של חיפוי מטבח בזכוכית. הודות לחיפוי מסוג זה ניתן לקבל מטבח יפייפה המשדר יוקרה ואיכותיות בו זמנית בשילוב התפעלות מצד האורחים, החברים והמשפחה.

חיפוי זכוכית למטבח

אילו סוגי חיפויים מטבח בזכוכית קיימים?

קיימים סוגי חיפויים שונים למטבח הכוללים: חיפוי זכוכית שקופה וחיפוי זכוכית אקסטרה.

חיפוי זכוכית שקופה- חיפוי זכוכית שקופה היא חיפוי שיש בה עופרת בכמות גבוהה ולכן צבעה נוטה לירוק חלבי. לכן אם אתם מחליטים לצבוע את הזכוכית בצבע בהיר יש לקחת בחשבון שהצבע הסופי יהיה בגוון ירוק בהיר חלבי. ואם אתם רוצים זכוכית שקופה כדאי לכם שהיא תהיה על צבע כהה על מנת שתקבלו גוון בהיר כפי שאתם רוצים.

חיפוי זכוכית אקסטרה- זכוכית בחיפוי אקסטרה עוברת תהליך של הוצאת העופרת ולכן היא שקופה, מה שנותן לכם יתרון לצבוע אותה בצבעים בהירים או צבעים שיראו בולטים עליה ועל הקיר עצמו.

איזה סוג חיפוי זכוכית למטבח מתאים לי?

על מנת להתאים את סוג חיפוי זכוכית למטבח, כדאי לבדוק איזה צבע או צבעים שולטים במטבח שלכם, צבעים בהירים או צבעים כהים? כמו כן, אם חשוב לכם חיפוי זכוכית למטבח שתהיה מחוסמת, חזקה ושקופה לכו על חיפוי זכוכית למטבח אקסטרה. אך אם חשוב לכם חיפוי שקוף בגוון ירקרק כדאי לכם ללכת על חיפוי מטבח בזכוכית שקוף. לכן סוג חיפוי זכוכית למטבח תלוי בצרכים האישיים שלכם.

האם יש אחריות על חיפוי זכוכית למטבח?

לחיפוי זכוכית במטבח ישנה אחריות לשנה אך היא אינה כוללת שברים בזכוכית. כך שאם יש לכם זכוכית שבורה או סדוקה היא אינה כלולה באחריות החיפוי, אך עם זאת אין לכם מה לדאוג מכיוון שמדובר על זכוכית חזקה מאוד שלא נשברת או נסדקת בקלות בגלל התהליך שהיא עוברת בחום ואשר עושה אותה לזכוכית מחוסמת, חזקה ועבה.

מה היתרונות של חיפוי מטבח בזכוכית?

הודות לחיפוי מטבח בזכוכית ניתן ליהנות מיתרונות רבים שלא תמצאו בחיפויים למטבח מסוגים שונים. חיפוי מטבח בזכוכית מעניק למטבח גימור יפייפה, איכותי ומיוחד שמוסיף רבות לחלל המטבח שלכם. לכן אם אתם רוצים ליהנות ממטבח יפייפה שמשדר יוקרה וייחודיות כדאי לכם לעשות חיפוי מטבח בזכוכית וליהנות מהיתרונות הבאים:

עמידות לאורך זמן- עם חיפוי מטבח בזכוכית תכלו ליהנות מזכוכית חזקה ועמידה לאורך זמן. הזכוכית חזקה מאוד כך שגם אם תכנסו בטעות בה או תזרקו לעברה חפץ בטעות היא לא תשבר כמו זכוכית רגילה, וזאת מאחר שהזכוכית מחוסמת עמידה בפני פגיעות עקב התהליך שעברה מה שעושה אותה חזקה פי ארבע מזכוכית רגילה.

תחזוקה קלה- חיפוי זכוכית למטבח הוא חיפוי אשר קל לתחזק ולנקות. הזכוכית אינה צוברת כתמים ואדי שמן וטיגון וקל לנקות אותה באמצעות מטלית לחה. מעבר לכך, החיפוי מותאם למטבח באופן מדויק ומושלם כך שאין לו חריצים שבהם עלול להיכנס להצטבר לכלוך.

קל להתקנה- חיפוי זכוכית במטבח קל להתקנה ביחס לסוגי חיפויים אחרים. באמצעות הדבקה קלה אשר עורכת בין שעה לשעתיים ניתן להתקין את חיפוי הזכוכית. ההתקנה אינה משאירה לכלוך כמו בסוגי חיפויים אחרים וזהו פלוס גדול מאוד.

החיפוי מתאים לכל מטבח-  חיפוי בזכוכית למטבח מתאים לכל סוגי המטבח כולל מטבחים ישנים ומטבחים בטרם בנייתם עקב ההתקנה הקלה והפשוטה שלהם.

החיפוי מגיע במגוון עיצובים- חיפוי הזכוכית מגיע במגוון נרחב של עיצובים בהתאם לצרכים האישיים של הלקוח. עיצובים אלה מגיעים במגוון צבעים, סגנונות, תמונות ועוד. ניתן אף לצבוע את הזכוכית באיזה צבע שתבחרו והתאים אותה לגוון הקיר או צבע הארונות במטבח. תוכלו אף לשלב תמונה של המשפחה שתישאר לאורך שנים רבות גם בשינויי טמפרטורה ולחות.

התקשרו עכשיו