חשיבות מעקות זכוכית

מחיצות זכוכית למשרדים
מרץ 31, 2019
חיפוי זכוכית למטבח
חיפוי מטבח בזכוכית
יוני 5, 2019
מעקה זכוכית לבריכה

מעקות הזכוכית הפכו שכיחים בשנים האחרונות. יותר אנשים מעדיפים לשלב במעקות שלהם בבית את חומר הזכוכית, בין אם זה בגרמי המדרגות בבית, במרפסות ועוד. הודות למעקות הזכוכית ניתן ליצור עיצוב מיוחד בחלל הבית, עיצוב מיוחד וייחודי שלא תמצאו בבתים אחרים. לכן אם אתם צריכים מעקות לבית אל תוותרו על מעקות זכוכית או בשילוב זכוכית.

מעקה זכוכית לבריכה

חשיבות מעקות זכוכית בחלל הבית

אם אתם לקראת עבודות שיפוץ, כדאי שתשימו לב למעקות שלכם בבית. עם מעקות זכוכית בחלל הבית תוכלו ליצור עיצובים מדהימים של משחקי שקיפות בשילוב אסתטיקה. כלומר תוכלו להשתמש בזכוכית כחומר עיצובי מתוחכם ומודרני אשר יוסיף רבות למעקות הבית שלכם בין אם זה במרפסת שלכם או בגמרי המדרגות בבית המובילים לחדרי הבית. כמו כן, תוכלו לקבל את מלוא הביטחון שאתם צריכים בעת העלייה במדרגות או בעת מבט אל הנוף הנשקף ממרפסת ביתכם. מעקות זכוכית מאפשרות לכם תחושת מרחב וחופש הודות לזכוכית השקופה אשר משתקפת ממנה. כמו כן, עם מעקות זכוכית יעניקו לכם את רמת הבידוד הגבוהה ביותר, הזכוכית אינה מוליכה ואינה חשמלית,כך שאתם יכולים להיות בטוחים שבמקרה של תאונה עם המעקה  לא יקרה מצב של התחשמלות. עם מעקה זכוכית תוכלו לקבל את מלוא הברק והצלילות במעקה חזק ויציב שאינו מפריע לסביבה.

כיצד משלבים את חומר הזכוכית במעקות?

על מנת לשלב את חומר הזכוכית במעקה חשוב שהזכוכית תהיה החומר השולט במעקה ואילו המעקה החומר המשני. כלומר ככל שיהיה לנו יותר חומר זכוכית במעקה עצמו כך נקבל מעקה עם מסגרת אטומה וחזקה שתשרת אותנו לאורך שנים רבות. שילוב זכוכית במעקה כחומר משני יהווה עיצוב וקישוט אסתטי אשר יוסיף לאסתטיקה של המעקה והחומר הדומיננטי שבו. באמצעות זכוכית שטוחה ושקופה בצבעים שונים נוכל להקנות למעקה שלנו עיצוב מהפנט ומיוחד שלא נראה במקומות אחרים. ככל שהזכוכית תהיה מיוחדת ומעוטרת כך היא תשדר יוקרתיות.

מה חשוב לשים לב בעת בחירת מעקות זכוכית לבית?

רגע לפני שאתם מחליטים להחליף את מעקות הבית שלכם במעקות זכוכית, בין אם זה בתוך חלל הבית או במרפסת שמש שלכם. חשוב שתשימו לב לדברים הבאים אשר יחסכו לכם כאבי ראש מיותרים, כסף וזמן. אם תקפידו ליישם את חלקם או את כולם רק תרוויחו מכך, אז מה חשוב לשים לב בעת בחירת מעקות זכוכית לבית? ראשית, חשוב לבחור בזכוכית כפולה אשר תמזער את הנזק ממנה. כלומר אם נכנסתם בטעות במעקה הזכוכית והזכוכית שלכם אטומה וחזקה מאחר שהיא כפולה, תהיו בטוחים שלא יגרם נזק למעקה שלכם. שנית, אם תבחרו זכוכית אטומה עד מאוד תהיו בטוחים שהיא תהיה עמידה לאורך שנים רבות וגם נגד פגעי מזג האוויר. שלישית, חשוב שתשמרו על ניקיון הזכוכית על מנת שתישאר צלולה ומבריקה. נקו בתדירות גבוהה ישמור עליה מבריקה וצולה לאורך זמן כך שתוכלו לראות את ההשתקפות שלה בבהירות רבה ללא כתמי אבק או לכלכוך. רביעית, את ניקיון הזכוכית רצוי לבצע עם ספוגית ומטלית עדינים אשר לא יגרמו לשריטות על משטח הזכוכית.

האם מעקות זכוכית מתאימות לכל אחד?

מעקות זכוכית מתאימות לאנשים אשר מעוניינים להעניק למרפסת או לחלל הבית עיצוב יוקרתי ומלא שיק. אם אתם אנשים שאוהבים אסתטיקה בשילוב בטיחות, מעקות זכוכית הן בול מה שאתם צריכים במרפסת ביתכם או בתוך חלל ביתכם. אם תשלבו את מעקות הזכוכית בחלל ביתכם תראו עד מה הם ישדרגו לכם את הבית ויקנו לו מראה יוקרתי ומלא שיק.

התקשרו עכשיו