מחיצות זכוכית למשרדים

עיצוב בזכוכית
המדריך המלא לשילוב זכוכית בעיצוב הבית או המשרד למראה מודרני
אוקטובר 28, 2018
מעקה זכוכית לבריכה
חשיבות מעקות זכוכית
מאי 13, 2019

מחיצות זכוכית מחיר | מחיצות זכוכית למשרדים

זה לא סוד שאחת לכמה זמן מומלץ וכדאי לשדרג, לרענן ולשפץ את בית העסק או את המשרדים ויש לכך כמה וכמה יתרונות משמעותיים. עיצוב, שיפוץ, שדרוג וריענון משפיעים ישירות גם על הרושם הראשוני שהלקוח מקבל, וגם כמובן על תחושת הצוות במקום העבודה.

בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי חברות, מותגים ומשרדים המשפצים את בית העסק בוחרים בשימוש באלמנטים כמו מחיצות זכוכית למשרדים המאפשרים לא רק מראה עיצובי מודרני, אלא גם פונקציונליות איכותית וברמה גבוהה.

את השינוי ברמה האסתטית והעיצובית רואים באופן מידי. יש יותר אור, אין יותר קירות גבס או אבן אטומים או חסומים. תחושת המרחב במשרד נפתחת, וכך גם הזרימה הטובה במשרד והיצירתיות. החוויה החיובית של עובדי המשרד נעימה יותר ותורמת באופן משמעותי לעבודה טובה ופורייה במשרד.

כאשר אנחנו מדברים על מחיצות זכוכית  מחיר הוא בהחל פרמטר חשוב שיש לשים לב אליו, הרי על סמך תקציב בונים הכל. זה בדיוק הזמן והרגע להתייעץ עם אנשי המקצוע המתמחים בתחום בנוגע להתאמה אישית של האלמנט העיצובי והשימושי שהולך לשנות לכם את החיים במשרד.

נסו להיזכר מתי בפעם האחרונה נכנסתם למשרד היי – טק ומחיצות זכוכית לא היו חלק מהנוף היוקרתי והמתחכם שאותו ניסו להעביר? לזכוכית כחומר גלם ישנם יתרונות נהדרים לכשעצמה, תארו לעצמכם מה ניתן לעשות איתה בתחום הדקורטיבי! עסקים ומשרדים שרוצים להגדיל את ההכנסות משלבים בעיצוב מגוון רב של מוצרי זכוכית כגון מעקות זכוכית, ויטרינות, קירות מסך ועוד. בין כל האלמנטים הייחודיים ישנן גם מחיצות זכוכית למשרדים המהוות את הפתרון המושלם לסדר, ארגון ואסתטיקה תוך שמירה על תנאי עבודה אופטימליים. הן מוסיפות לחלל אלגנטיות וקידמה ובו בזמן מפרידות בין העובדים, לחדרי ישיבות למשרדי מנהלים לצורך סינון רעשים.

מחיצות זכוכית

נעים להכיר, מחיצות זכוכית

לפני כמה עשורים החלה הזכוכית לעשות כניסה מרשימה פנימה אל תוך עולם ההיי – טק וגרמה להתרחבות נהדרת של החלל; לא זאת בלבד, החיסכון האדיר בחשמל ואנרגיה עודדו אדריכלים ומהנדסים רבים לתכנן ולהשתמש יותר בחומר הגלם הנוח הזה. הזכוכית היא חומר בעל רמת שקיפות מקסימאלית, תכונה המאפשרת לה לעצב חללים מחדש על ידי שימוש במשחקי תאורה ותעתועי מרחק (אשליית גודל). נוסף על כך, בזכות השקיפות טווח הראייה במרחב גדל ומתאפשר מעבר אור מחלל אחד לחלל אחר, מגדול לקטן וכו'.

באותו הנושא, חדירת אור טבעי אל תוך המשרד דרך קירות זכוכית חיצוניים הוא חיובי, בתנאי שתכנון המבנה מתבצע בצורה נכונה ואיכותית; כלומר, בשלב התכנון יש לשים לב למיקום המבנה ביחס לשמש, שכן באזורים המוארים באור שמש חזק טמפ' החלל עלולות לנסוק וכמובן לסנוור את הנמצאים בו. כנאמר קודם, ניתן להימנע מכך על ידי תכנון נכון של בניה ירוקה.

סוגי זכוכית לקירות, שמטרתם מניעה או סינון של קרני שמש:

> זכוכית רפלקטיבית: מעין מראה מחזירת אור, המשמשת בעיקר לעיצוב חיצוני של בנייני משרדים.

> זכוכית חכמה: זכוכית מצופה המסננת קרינת שמש חזקה אך מאפשרת את חדירת האור.

חלוקה נוחה וקלה של חלל הפנים

אם תתמקדו לרגע בחוזק הזכוכית, תיווכחו לגלות כי אין הזכוכית שברירית כפי שאנו מכירים אותה מהבית. כשמדובר בכלי מטבח, מסכי מכשירים וכו' – משתמשים בזכוכית דקה ועדינה, אך כאשר ייעודה של הזכוכית הוא קיר משרדי גדול חוזקה האמיתי נחשף. מחיצות זכוכית משמשות כאלמנט הפרדה יעיל, שכן הוא מאפשר את חלוקת החלל בלי ליצור תחושת צפיפות וחוסר מקום.  

שקיפות בין המנהלים לעובדים

תחושת הצפיפות במשרדים המעוצבים בסגנון הישן מתקבלת בשל החיתוך החד של החלל עם קוביות גבס (לרוב). חלוקת משרדים באמצעות מחיצות זכוכית היא פתרון מעולה במיוחד עבור משרדים קטנים – גם בהם יש צורך לחלק את החלל, אך חלוקת בעזרת מחיצות אטומות תצמצם אותו ותגרום לכל מי שנכנס אליו לחוש מעט… קלסטרופובי.

בזכות היותן שקופות, מחיצות הזכוכית למשרדים מותירות למנהלים את הפריווילגיה לאפשר לעובדיהם לעבוד בפרטיות, אך עם זאת לשמור על קשר עין רציף עימם בכל שעות העבודה.  

יתרונות עיקריים בהתקנת מחיצות זכוכית למשרדים

  • פרטיות: האמת, מדובר ביתרון מפתיע, לכן הוא ממוקם ראשון ברשימה; מחיצות זכוכית למשרדים מקנים פרטיות הן אקוסטית והן ויזואלית, לפי הצורך. כלומר, ניתן לעשות שימוש בזכוכית אטומה (חלבית) לצורך מחיצות הזכוכית במשרדים ולא רק בזכוכית שקופה. בנוסף, לצורך הפרדה אקוסטית ניתן להתקין מחיצות מזכוכית מחוסמת שקופה – מדובר בזכוכית שאינה מבודדת לחלוטין כיוון שהיא שקופה, אך אינה מאפשר מעבר קול.
  • רווחת העסק: המשרד הוא החזות של העסק שלכם, כל המבקר בו מקבל פרספקטיבה על החברה ומנהליה; כאשר המשרד מעוצב בצורה אלגנטית, מרשימה ומזמינה, כך גדל מיתוג החברה והרושם החיובי עליה, מה שבסופו של דבר מתורגם לרווח כלכלי. יתרה מכך, כאשר המשרד מושקע גם לעובדים ניתנת התחושה שמשקיעים בהם – מה שמוביל לתחושת סיפוק אצל העובד ועלייה ברצון לרצות ולסיים משימות.  
  • תחושת מרחב: השימוש בזכוכית כחומר הגלם למחיצות משרדיות הגיע מתוך הרצון ליצור הפרדה לצורך ריכוז, אבל לא בידוד מוחלט; כלומר, לחלק את החלל כך שלכל עובד יהיה את האזור הפרטי שלו, אך לשמור תוך כדי על חלל מרווח ופתוח. כך העובדים אינם מרגישים שהם סגורים בתוך קוביה והמוטיבציה שלהם לעבודה והתקדמות נשארת גבוהה.

למה מחיצות הזכוכית מתאימות לכם?

בתור מותג, משרד, חברה או ארגון אנחנו יודעים עד כמה חשוב לכם שלמשרד שלכם או מקום העבודה בו אתם עובדים יהיה עיצוב אלגנטי, קלאסי ומודרני. פרט ליתרונות המרכזיים הפונקציונליים שציינו, חשוב כן לתת גם את תשומת הלב לאסתטיקה העיצובית.

מחיצות זכוכית למשרדים מתאימות למגוון של עיצובים. כך שלא משנה מהו העיצוב במשרד, המחיצות שאתם מתקינים בהחלט יתאימו. אם העיצוב שלכם כפרי, מודרני או קלאסי אותם מחיצות לא מפריעות אלא פשוט מביאות עמן מרחב גדול יותר, וזרימה טובה יותר.

בנוסף לכל אלו, היתרון המרכזי הוא התחזוקה הקלה והפשוטה של אותן מחיצות. אנחנו יודעים שבדרך כלל כאשר אתם חושבים על רכישה של מחיצות זכוכית מחיר הוא הדבר הראשון שעולה על דעתכם אך בענייני מחיר עוד אפשר לקבל אינדיקציה, לשנות ולגוון באמצעות עיצובים וכמובן התייעצות והתאמה עם אנשי המקצוע.

כשמדובר על תחזוקה, שם כבר חשוב יותר לשים לב. תחזוקה וניקיון של אלמנטים משרדיים הם סיטואציה חשובה שיש לתת עליה את מלוא תשומת הלב. אם יש לכם חברת ניקיון הקיימת באופן קבוע ושוטף אצלכם במשרד אלו יעידו שכל אותן מחיצות זכוכית למשרדים הן מחיצות קלות לניקוי.

אם אין חברת ניקיון, תוכלו גם לעשות זאת בעצמכם רק חשוב להתייעץ עם אנשי המקצוע על חומרי הניקוי ועל תדירות הניקיון. כך או כך, אלו לא מחיצות המתלכלכות בקלות, אלא אם כן מגיעים אליכם למשרד ילדים קטנים שמדביקים מגוון של ממרחים על הזכוכיות, מה שבדרך כלל פחות קורה במשרדים.

חברת דקור גלאס מייצרת ומשווקת מגוון של מחיצות זכוכית איכותיות ובמגוון של עיצובים וסגנונות מחומרי הגלם האיכותיים ביותר לשביעות רצונכם, ולמען בטיחותכם. אלמנט עיצובי שהוא גם פונקציונלי ברמה גבוהה הוא המוצר המושלם, וכאן העיצוב והשימוש מושלם ללא ספק גם התפוקה המשרדית איכותית יותר.

התקשרו עכשיו